Vierailija

Olen muutaman kuukauden pitänyt yhteyttä todella mukavan ja fiksun miehen kanssa, treffeilläkin ollaan useamman kerran käyty. Tiedän että miehellä on alle kouluikäinen lapsi (sain sattumalta selville monen mutkan kautta, en viitsi tässä enempää avata) mutta hän ei siis tiedä että minä tiedän. Mies näkee lastaan useamman kerran viikossa, mutta minulle ei ole tästä sanallakaan maininnut vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut enkä ymmärrä yhtään miksei?? Ollaan kuitenkin puhuttu kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä ja kertoo esim koirastaan jatkuvasti. Tietenkään ei tarvitse koko elämänhistoriaa kertoa näin lyhyen tuntemisen jälkeen mutta jotenkin tämä tuntuu aika oleelliselta asialta. Tottakai voisin kysyä itse, mutta halusin nähdä milloin mies ottaa asian puheeksi (enkä vaikuttaa hullulta stalkkerilta).
Itselläni alkaa kohta ärsyttämään koko yhteydenpito, jutellaan paljon iltaisin miten päivä on menny jne. ja toinen pimittää kokonaan lapsensa näkemiset.

• ylös 88
  • alas 3

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Muutama kuukausi on kyllä todella pitkä aika salata tällaista, varsinkin kun lapsi on oleellinen osa miehen elämää. Oletko absoluuttisen varma, että miehellä tosiaan on lapsi eikä kyseessä ole esim siskon lapsi tms? Mistä tiedät tästä lapsesta ja jopa miehen ja hänen tapaamisista noin paljon?

• ylös 89
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kysy. Kysy ja katso hänen naamaansa. Jos hänellä on lapsi jota salailee, niin enpä korkealle arvostaisi tuollaista miestä. Mitä muuta hän jättää kertomatta?

• ylös 55
  • alas 3
Vierailija

Eikö teille ole tullut puheeksi se, että onko toisella lapsia? Itsellä asia on tullut esiin yleensä jo ennen ekoja treffejä.

Mitä jos kysyt mieheltä ihan muina naisina että onko hänellä lapsia ja katso mitä vastaa. Kehitä vaikka joku aasinsilta ohjataksesi keskustelun sille alueelle.

• ylös 49
  • alas 2
Vierailija

Huomasin monen mutkan kautta että tiedän (en siis tunne) miehen eksän eli tämän lapsen äidin ja kyllä olen satavarma että on hänen lapsi. Löysin myös tämän naisen fbstä jotain vanhoja perhekuvia missä näkyi myös miestä. 

En tosiaan tiedä miksei lapsiasia ole tullut aikaisemmin puheeksi, olen miestä jonkun verran nuorempi joten hän varmaan oletti ettei minulla ole lapsia ja en kyllä alussa itsekään sitä mieheltä tajunnut kysyä. Kertoi siis koirastaan ja toki alussa oletin että varmaan nyt samalla kertoisi lapsestaankin mutta sitä päivää ei ole tullut. Mies on nimenomaan tehnyt selväksi että etsii parisuhdetta, ei mitään yhdenillan juttua joten siksi ihmetyttää vielä enemmän. 

Monesti on tehnyt mieli täräyttää suoraan että miksei voi vaan kertoa että hänellä on lapsi, asia ei ole minulle mikään ongelma mutta tämä salailu on. Olen lapsirakas ja yrittänyt miehelle myös "vihjailla" että tulen lasten kanssa hyvin toimeen ja jopa tehnyt töitä heidän kanssaan eli miehellä olisi kyllä ollut monta kertaa mahdollisuus helposti kertoa omastaankin. Ei kai tässä muu auta kun kysyä suoraan, sanon vaikka että kuulin joltain tutun tutulta. -ap

• ylös 48
  • alas 2
Vierailija

Sano, että joku tuttavasi näki miehen lapsen kanssa ja jäit miettimään onko se miehen lapsi vai joku tuttu... voit näin myös testata valehteleeko hän.

• ylös 43
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano, että joku tuttavasi näki miehen lapsen kanssa ja jäit miettimään onko se miehen lapsi vai joku tuttu... voit näin myös testata valehteleeko hän.

Tämä oli hyvä idea, käytän tätä. -ap

• ylös 39
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai testata valehteleeko toinen valehtelemalla itse?

• ylös 44
  • alas 13
Vierailija

Kuulostaa kyllä nyt oudolta, jos lapsi viettää paljonkin aikaa isänsä kanssa, miten tuollaista voi pidemmän päälle salata? Kyllä tuommoinen pakosti jossain tilanteessa tulee esiin. Oletko sinä käynyt miehen kotona? Minusta nimittäin tuokin kuulosti vähän kummalliselta, kun sanoit, että lapsen äidillä on edelleen ilmeisesti julkisena FB: ssä jotain perhekuvia, ja ollaan erottu. Itse kyllä en pitäisi tuommoisia, varsinkaan julkisena!!! Itselle valitettavasti tuli vähän semmoinen tunne tästä kaikesta, että mikäköhän heidän tilanne todellisuudessa onkaan, anteeksi! Toivottavasti kuitenkaan ei mitään tämmöistä, mies muuten vaan salailee.

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä nyt oudolta, jos lapsi viettää paljonkin aikaa isänsä kanssa, miten tuollaista voi pidemmän päälle salata? Kyllä tuommoinen pakosti jossain tilanteessa tulee esiin. Oletko sinä käynyt miehen kotona? Minusta nimittäin tuokin kuulosti vähän kummalliselta, kun sanoit, että lapsen äidillä on edelleen ilmeisesti julkisena FB: ssä jotain perhekuvia, ja ollaan erottu. Itse kyllä en pitäisi tuommoisia, varsinkaan julkisena!!! Itselle valitettavasti tuli vähän semmoinen tunne tästä kaikesta, että mikäköhän heidän tilanne todellisuudessa onkaan, anteeksi! Toivottavasti kuitenkaan ei mitään tämmöistä, mies muuten vaan salailee.

Niinpä, samoja asioita olen miettinyt... Lapsen äidistä hän on kuitenkin eronnut ja seurustellutkin välissä, myös lapsen äidillä on uusi puoliso ja perhe. Ei siis sinänsä mitään yhteiskuvia ollut facebookissa, vaan lähinnä lapsesta mutta muutamasta kuvasta tunnistin miehen kun hänestä näkyi vähän. Ilmeisesti heillä on kuitenkin ihan hyvät välit. -ap

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinpä, samoja asioita olen miettinyt... Lapsen äidistä hän on kuitenkin eronnut ja seurustellutkin välissä, myös lapsen äidillä on uusi puoliso ja perhe. Ei siis sinänsä mitään yhteiskuvia ollut facebookissa, vaan lähinnä lapsesta mutta muutamasta kuvasta tunnistin miehen kun hänestä näkyi vähän. Ilmeisesti heillä on kuitenkin ihan hyvät välit. -ap

Niin ja jatkan vielä että en ole käynyt miehen kotona. Kai se siellä viimeistään selviäisi! Mies on käynyt kerran minun luona kun hänen on helpompi tulla tänne, muuten ollaan nähty ulkona. Pitäisi ehkä ehdottaa treffi-iltaa hänen luona...

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Mies pelkää, että kiinnostuksesi lopahtaa kun saat tietää. Ja mitä pidemmän aikaa on salannut, sitä vaikeampi kertoa.

Ei kyllä vaikuta henkisesti terveen ihmisen käytökseltä tuollainen. Itse olisin ottanut jo kauan sitten puheeksi. Löydät varmaan paremmankin.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Stalkkeri.

• ylös 9
  • alas 18
Vierailija

Muutaman kk tapaillut etkö ole käynyt vielä miehen kotona?? Outoa. Ei taida olla kovin tosissaan kanssasi jos lisäksi vielä lastaan salailee.

• ylös 41
  • alas 2
Vierailija

Ehkäpä mies ei ole niin tosissaan kanssasi.. Selvitä asia jos se mietityttää ja tee sitten ratkaisusi. Ei kyl anna reilua kuvaa miehestä..

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että se on hänen lapsensa? Voihan isä olla joku muu, hän on seurustellut naisen kanssa, jolla on lapsi, eihän tuo nyt niin harvinaista ole. Silti pidän outona, jos hän ei ole avannut asiaa mitenkään. Ei kuulosta rehelliseltä hepulta.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Mun mielestä enemmänkin tuntuu siltä että mies on ollu isäpuoli, eikä isä.

Tunnen useemman tälläsen pariskunnan jossa ollaan asuttu yhessä vuosia ja siihen kuvioon on sattunu vaan naisen lapsi jota on odotettu suhteen alkaessa. Eron jälkeen on kuitenkin mies pitäny yhteyden lapseen, koska on ollu ku oma lapsi.

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Tietää että toukka on turn off sulle, heti kun on päässyt sun selkään, kertoo koska ei enää hävittävää.

t: mies

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

En tiedä, miksi mies ei kerro lapsesta. Itse tapailin jonkin aikaa miestä, joka deitti-ilmoituksessa ilmoitti olevansa 49. Olen samanikäinen. Treffeillä huomasin, että jokin ei täsmää ja kysyin iästä. Se oli 55. No jatkettiin vielä tapailua harvakseltaan ja minä ihmettelin koko ajan miehen olemusta. Sivulauseessa paljasti olevansa 60. Lopetim tapailun. Oli kai ajatellut, ettei ikä enää haittaa, jos ihastun. Sekä valehtelu että ikä olivat minulle turn off. Ja taas yksi esimerkki siitä, että mies luulee, ettei hänessä ikä näy.

• ylös 28
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.