Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies ei kerro että hänellä on lapsi

Vierailija
18.01.2018 |

Olen muutaman kuukauden pitänyt yhteyttä todella mukavan ja fiksun miehen kanssa, treffeilläkin ollaan useamman kerran käyty. Tiedän että miehellä on alle kouluikäinen lapsi (sain sattumalta selville monen mutkan kautta, en viitsi tässä enempää avata) mutta hän ei siis tiedä että minä tiedän. Mies näkee lastaan useamman kerran viikossa, mutta minulle ei ole tästä sanallakaan maininnut vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut enkä ymmärrä yhtään miksei?? Ollaan kuitenkin puhuttu kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä ja kertoo esim koirastaan jatkuvasti. Tietenkään ei tarvitse koko elämänhistoriaa kertoa näin lyhyen tuntemisen jälkeen mutta jotenkin tämä tuntuu aika oleelliselta asialta. Tottakai voisin kysyä itse, mutta halusin nähdä milloin mies ottaa asian puheeksi (enkä vaikuttaa hullulta stalkkerilta).
Itselläni alkaa kohta ärsyttämään koko yhteydenpito, jutellaan paljon iltaisin miten päivä on menny jne. ja toinen pimittää kokonaan lapsensa näkemiset.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En ottaisi "käytettyä" miestä. En voi sietää lapsia.

Vierailija
22/30 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa mutta huvittaa, kun mammat tekeytyvät miehiksi vaihtamalla puhekieliseen kirjoitustyyliin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot, miehet, lapset ja muut perheenjäsenet kerrotaan heti suhteen alussa. Jos mies ei ole kertonut lapsesta niin silloin hänellä ei sellaista ole. Kylläkait luotat mihen rehellisyyteen ja vilpittömyyteen.

Vierailija
24/30 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän vain tapailee sinua, eikä pyri parisuhteeseen.

Vierailija
25/30 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimot, miehet, lapset ja muut perheenjäsenet kerrotaan heti suhteen alussa. Jos mies ei ole kertonut lapsesta niin silloin hänellä ei sellaista ole. Kylläkait luotat mihen rehellisyyteen ja vilpittömyyteen.

Tässä ei kuitenkaan taida olla kyseessä suhde?

Vierailija
26/30 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ole suhdetta jos kerran olette ulkona nähneet toisianne ettekä kuitenkaan vierailleet toistenne kotona kuin ?kerran? 

Mun mielestä lapsesta tulee kertoa siinä vaiheessa kun alkaa olla tosissaan sen toisen suhteen. Arvostan miestä ettei ole heti lörpötellyt kaikkea. Ehkä siitä lapsesta tulee puhe sitten jos pääset useamman kerran hänen luokseen vierailulle.

Vierailija
27/30 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksei tommosia kysellä jo ennen ekaa tapaamista. Ei sillä että se mulla muuttaisi mitään, mutta ihan normaalia tutustumistahan toi on. Samalla tavalla kysellään mitä toinen opiskelee/on opiskellut, missä on töissä jne. Kysyisin suoraan, että "haluatko joskus lapsia vai siis joko sulla on lapsi tai lapsia, oon ihan unohtanut kysyä"

Tollainen että, itse valehtelee että saa toisen käräytettyä on alakoulutasoista leikkimistä.

Vierailija
28/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kävi? Joko kysyit? Mitä mies vastasi? 

Vierailija
29/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun kuvittelin, että oli outoa, kun mies, jonka kanssa olin kirjoitellut pitkään, ilmaantui ensitreffeille koiransa kanssa, josta ei ollut maininnut sanallakaan. Olisinhan voinut olla vaikka pahasti koirille allerginen :D

Vierailija
30/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lapsi tokko ainoa mitä salaa, varmaan akkakin vielä kuvioissa.

Varsinkaan kun ei ole vienyt tuota naista kotiinsa.