Lue keskustelun säännöt.
Joo kyllä saa päiväkotityö jäädä minun osalta
nytriittääkiitos
18.01.2018 |
Tänään jotenkin tuli mitta täyteen ja koko homma vaikuttaa taas täydeltä hullun hommalta. Iltapäiväpukeminen. 2 aikuista, noin 20 lasta. Sukat hukassa joltain. kengät vaijtuneet joltain. Osa täysin avuttomia. Muutama erityistä tukea tarvitseva joita täytyy vahtia ja luotsata koko ajan ja katsoa etteivät telo toisiaan.Osa ei ymmärrä edes suomea. Joku vanhempi valittaa kun puuttuu sitä ja tätä... Nimiä ei kuietnkaan ole..vaatteissa..
Sorry vaan mammat mutta hoitakaa lapsenne itse tai olkaa ainakin tyytyväisiä kun joku laitos penskannen hoitaa.
Itse en enää jatka kun tämä pesti loppuu-
Täysin älyvapaata paikoitelle.
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lukekaapa Ylen sivulta nuoren insinöörinaisen uranvaihto lastentarhanopettajaksi - ja takaisin.
Voihan sitä sanoa että ammatinvalintakysymys. Tarpeeksi moni kun saa tarpeekseen, meiltä loppuu hoitajat ja opettajat päiväkodeista, sairaanhoitajat ja luokanopettajat. Sama homma kaikkialla: liikaa työtä, liian vähän henkilökuntaa, liikaa vastuuta, aivan liian pieni palkka työn vaatimuksiin nähden.
Ja ennenkuin joku taas urputtaa ettei nämä tuota mitään, niin totisesti tuottavat, nämä vasta tuottavatkin. Sikälikin, että jos meillä ei ole kohta väkeä näissä töissä, niin kohta lähtee lääkärit, insinöörit, rekkakuskit, myyjät, suunnittelijat ja account managerit - kotiin hoitamaan lapsiaan ja sairaitaan.