Miksi en saa hyvänolon tunnetta liikunnasta?
Ihan paska olo. Päätä särkee, selkää särkee, voimaton. En vetäny mitään tappo rääkkiä. Kävely/juoksu vajaat 4km. Huono kunto joo, mut en ollut mitenkään piipussa lenkin jälkeen. Hengästynyt ja hikinen ja pulssi ehkä 160-170, mulla ei ole sykemittaria. Olen juonut ennen liikuntaa ja liikunnan jälkeen. Edellisestä ruokailusta oli 2h. Olen myös kokeillut eri liikuntamuotoja ja kaikissa sama homma. Pakotan itseni liikkumaan vain terveydellisistä syistä. Olis kyl siistii kun sait tästä kidutuksesta jotain positiivistakin irti.
Kommentit (23)
Itse lopetin liikunnan viisikymppisenä siihen kun siitä ei vain yksinketrtaisesti enää tullut sitä hyvää oloa.
Siihen asti liikuin monipuolisesti ja varmasti osasin hakea sellaisen rasitustason mikä on itselle sopvin.
Joku vain kropassa tai päässä lakkasi toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kipuja sulla on?
No pääasiassa säärten etuosan lihakset särkee ekat pari km ja sit helpottaa. Vähän joku nilkka voi ilmoitella itsestään, tai lonkka. Olen kokeillut kompressiosukkia, mut ei auta.
Ap
miksi ihmeessä harrastat väkisin liikuntaa, joka tuottaa kipua? on olemassa niin paljon erilaisia lajeja, varmaan voit löytää oman lajisi kun vaan kokeilet monenlaista.
Itse olen luopunut kaikenlaisesta jumppaamisesta, uinnista, juoksusta ja kuntosalista. Tilalle on tullut ratsastus ja pilates / venyttely, harvakseltaan sauvakävely.
En tykkää mistään liikunnasta mitä tehdään vain liikkumisen takia. Enkä varsinkaan mistään reuhtomisesta. Tykkään soutaa ja ratsastaa ja uida järvessä. Hyvä olo tulee siitä ympäristöstä, ei siitä liikkumisesta.