Mitä kahvia teillä juodaan kotona?
Meillä Juhla Mokka -tosi tummaa. Parempaa kuin saman merkin normaalipaahtoinen kahvi.
Kommentit (38)
Costa ricaa, jos pääsen käymään k-kaupassa. Muuten sitten rainbowta tai kulta katriinaa, tässä järjestyksessä, kaupan mukaan ja pannujauhatuksena.
Löfbergs lila crescendoa. Hyvää peruskahvia arkikäyttöön. Hinta-laatusuhde kohdillaan.
Valitettavasti olen "suurkuluttaja" niin ei lompakko oikein kestä arkikahvina kalliimpia.
Dolce guston Grande Intense -kapselikahvia. Sopii mun makuuni ja vatsaani. Mitään Juhlamokkaa vatsani ei kestä, mieluummin olen ilman kuin sitä juon.
Suodatinkahvia valmiiksi paahdetuista pavuista, jauhetaan itse. Vaihdellaan papumerkkejä, nyt on kaapissa näköjään Caffè espresso in grani (cremoso), ihan taitaa olla vain Carrefourin oma merkki tällä kertaa.
Saludon pannujauhatusta, keitetään siis pannulla, ei keittimellä. Toisena Presidentin tummia papuja, niille kerroille kun "jaksetaan" jauhaa pavut itse.
Tavan keittimellä Arvi nordquist tumma tai erittäin tumma paahto.
Espressokoneessa verkkokaupan tai s-marketin espressopapuja. Nimeä en muista mut jotain kohtuuhintaista sekä joka ulkomaan voi reissusta jotain
Kotona tulee juotua niin vähän, että juon Nescafé Dolce Gusto kapselikahveja. Vaihtelevia makuja.
Juhla Mokkaa luomuversiona tai tavallisena. Olen alkanut ostaa nykyään enemmän luomua.
Vierailija kirjoitti:
Presidentin tummaa paahtoa.
Obamaa (tumma presidentti)
Moccamasterilla Presidenttiä (tumma paahto), kahvikoneella pavuista (espressopaahd).
Bellarom caramel capuccinoa, joo en tykkää porokahveista vain pikakahvi kelpaa. Ja joo, on perversiksi haukuttu tuon maun takia.
luomu juhlamokka