Mitä kahvia teillä juodaan kotona?
Meillä Juhla Mokka -tosi tummaa. Parempaa kuin saman merkin normaalipaahtoinen kahvi.
Kommentit (38)
Suosin suomalaisia pienpaahtimoita. Juuri nyt on mukissa Cafetorian paahtamaa Gran Palomaria. Myös Mokkamestareilla on monta hyvää kahvia.
saludoa. huonolla keittimellä tulee ihan hyvää kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Zoega Skånerostia tai jotain Löfbergin tummista. Suomalaista kahvia en suostu juomaan, hirveää kuraa.
Käsityksesi suomalaisten kahvien laadusta todennäköisesti muuttuu, kun tutustut muihinkin kuin näihin Juhla Katriinoihin.
Mies juo Juhla Mokkaa ja mä teen tällä hetkellä mokkapannulla kahvia Lidlin espressopavuista.
Nordquist Gran Dia tai Franskrost.
Vierailija kirjoitti:
Mies juo Juhla Mokkaa ja mä teen tällä hetkellä mokkapannulla kahvia Lidlin espressopavuista.
Ylepeukku pressopavuista!
Vierailija kirjoitti:
Zoega Skånerostia tai jotain Löfbergin tummista. Suomalaista kahvia en suostu juomaan, hirveää kuraa.
Löfberg se vasta kuraa onkin 🤢
Robert Paulig Dark roast
Arvid Nordquistin Reko
Cupsolon Parisien + Espresso Supremo
Löfberg 5/5 tumma, parasta mitä olen maistanut.
Nespresson kapseleita tai jotain italialaista espressopannulla.
Aikaisemmin join Xtra:n instant cappucinoa. Nyt heidän vaihdettua reseptiä sitä kuraa ei voi enää juoda, joten taidan ostaa tavallisen keittimen ja alkaa juomaan tavallista maitokahvia... vaikkapa juhlamokasta.
Brazilia (tumma paahto). Töissä on aina Kulta Katriinaa, koska se on kaikkein halvinta (meille opettajille ei työnantaja pistä kahveja), ja se on kyllä kauheaa. Ihana saada kotona kunnon sumpit.
Kulta Katriinaa, Costa Ricaa ja Juhlamokkaa ja Saludoa.