Mikä on teidän mielipide naisina: varattujen miesten iskeminen?
Lueskelin tämmöistä: https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/mita-mielta-olet-naisest…
Yksi ystäväni tekee tätä selvästi. Meidän porukassa illanvietossa on mukana yleensä yksi mies, joka on ilmaissut aikoja sitten olevansa parisuhteessa. Kaverini silti kiilautuu häneen ja pistää joskus viestejä. Ja aina kun vietetään iltaa tai suunnitellaan hän toivoo ettei tämä tyttöystävä tule joskus mukaan kun mies on joskus ilmaissut että olisi kiva että tapaisivat. Minut on jätetty toisen takia joten siksi aihe kiinnosti. Olen kertonut tästä kaverilleni, mutta hän oli että jos suhteessa meni huonosti niin kyllä yleensä mies lähtee toisen matkaan (ei olla läheisiä ystäviä, ollaan samalla työpaikalla)
Mitä mieltä olette naiset? Onko okei iskeä varattuja? Eihän tunteilleen mitään voi mutta silti? En laske tähän niitä tapauksia jossa ei tiedetä miehen olevan varattu. Tiedän että vastuu on sillä varatulla eikä sinkkunaisella, mutta onko se oikeutettua että yrittää väkisinki mennä joidenkin parisuhteen väliin, varsinkin jos tietää että parisuhteessa on jokin ongelma jota voi hyödyntää? Mitä se kertoo sitten tästä naisesta?
Kommentit (5)
Olen kuullut että joillekin naisille vain kelpaa se varattu tai siinä iskemisessä on sitä jotain kuten itsetunnon voimakas kohoaminen että onnistui iskemään toisen miehen. Heille se varatun tyttöystävä ei ole este vaan hidaste. Yksi ystäväni kertoi että hänen tuttunsa on vienyt varatun ainakin kahdesti eli kun edellisen kanssa meni poikki niin vähän ajan päästä olikin katse uudessa, joka sattui olemaan varattu myös tapaamisen aikoihin. Mutta jos asia osuisi heidän kohdalleen tajuaisivat varmaan vasta sitten, mitä seurauksia tästä voi olla varsinkin sille petetylle ja jätetylle osapuolelle. Joissakin tapauksissa pitää itse maistaa omaa lääkettään että ymmärtää.
Aihe olisi peruskouluun elämänkatsomusopin tunneille sopiva käsiteltäväksi.
Kärjistettynä:
Miksi nainen tarvitsee itsetunnon kohotusta (tai muuta tyhjiön paikkausta) niin, että iskee varattuja miehiä huvikseen?
Miksi mies on niin surkeassa jamassa, että lähtee sen miestennielijän matkaan, vaarantaen samalla perheensä tulevaisuuden?
Lumppu mikä lumppu. Meidän kaveriporukassa oli tälläinen nainen. Yritti iskeä myös kavereidensa miehiä. Miehet ja huomio ovat hänen elämässään tärkeintä. Poikaystäväkin häneltä löytyy mutta se ei tietenkään riitä hänelle. Pakko saada jokaisen kaksilahkeisen huomio hinnalla millä hyvänsä. Ei olla enää kavereita. Nauran niille miehille jotka tuohon sutturaan haksahtavat, hänen poikaystäväänsä käy sääliksi koska hän vaikuttaa niin mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä.
Itse en varmaan niin voisi tehdä, mutta ei minua oikeastaan häiritse jos joku muu tekee niin. Minulle tuntematon henkilö siis. Jos oma mieheni ihastuisi tuollaiseen, olisi hänen sitten varmaan parempi sen naisen kanssa. Jos yrittää iskeä perheellistä miestä, niin sitten tuomitsen. Pettämisen tuomitsen myöskin sen parisuhteessa olevan henkilön puolelta.