Onko tarpeeksi hyvä syy tehdä ilmoitus isännöitsijälle
Jos naapurissa joka ilta useamman tunnin ajan kuljetetaan kuulaa tms. pitkin lattiaa?
Miten tuollaisesta vois mainita naapurille häirinnästä ilman että hän loukkaantuu. Oon tosi kiltti ihminen, enkä tahtoisi loukata ketään.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vai että kuulaa ja ihan kuljetetaan lattialla. Sanotaan " pyörivä kivi ei sammaloidu. " pätee kai pyörivään kuulaan kanssa?
Niin siis ymmärtäisint tästä, että kolme neljä tuntia kolinaa on mielestäsi ok? Esim. musiikin soittaminen ei peitä kolinaa,niin kovaa se on.
Ja esim. patteria pitkin vetäminen jollain kovalla olisi vastaava ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että kuulaa ja ihan kuljetetaan lattialla. Sanotaan " pyörivä kivi ei sammaloidu. " pätee kai pyörivään kuulaan kanssa?
Niin siis ymmärtäisint tästä, että kolme neljä tuntia kolinaa on mielestäsi ok? Esim. musiikin soittaminen ei peitä kolinaa,niin kovaa se on.
En minä sanonut sen olevan ok. Vai missä minä sanoin hyväksyväni sen?
Minulla ennen oli yläkerrassa naapuri joka kantapäillään tamppasi lattiaan joka päivä n. 15 tuntia! Astiakaapissa vaan astiat helisi kun tamppaus oli meneillään... Lopulta paljastui yläkerran naapurin harjoittelevan helvettiin menoa missä hän polkisi kantapäillä muita helvetissä olevia alaspäin... Todella omistautunut harjoittelemaan!
Mutta sitten ambulassi ja poliisi hakivat naapurin pois?
Onko sulla mitään veikkausta mitä se naapuri tekee aiheuttaen sen äänen? Meidän kerrostalossa joku myös "vierittää kuulaa" mutta vain maksimissaan 15 min ja noin kerran viikossa. Kuuluu tosi kovasti tuo ääni (parkettilattiat joka asunnossa), mutta itseäni enemmän mietityttää mikä puuha tuollaisen äänen voi aiheuttaa?
Taidetaan asua samassa talossa. Ei niihin kuulanheittäjiin mikään järkipuhe tehoa. Ostin hyvät kuulosuojaimet. Joka ilta on tarvetta. Se on sitten eri juttu, onko oikein, että joutuu omassa kodissaan kulkemaan kuulokkeet korvissa.
Minäkin olen asunut joskus keilaajan alakerrassa. Tein varmaan 50 ilmoitusta eikä vaikuttanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään veikkausta mitä se naapuri tekee aiheuttaen sen äänen? Meidän kerrostalossa joku myös "vierittää kuulaa" mutta vain maksimissaan 15 min ja noin kerran viikossa. Kuuluu tosi kovasti tuo ääni (parkettilattiat joka asunnossa), mutta itseäni enemmän mietityttää mikä puuha tuollaisen äänen voi aiheuttaa?
En tiedä. Arvelin ensin, että kyseessä voisi olla lapsi/koira, joka kuljettaa palloa tms. pitkin lattiaa. Mutta asuntoni yläpuolella on yksiö. Pitääkö joku yksiössä koiraa tai lasta? Ehkä.
Toisaalta luulen, että yläpuolellani asuvalla ihmisellä on mt.ongelmia, koska kiekuu usein asunnollaan. Hankalaa, kun en tiedä, ja toisaalta, ehkä hän tarvitsee apua?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen asunut joskus keilaajan alakerrassa. Tein varmaan 50 ilmoitusta eikä vaikuttanut mitään.
Voi ei :( No onneksi olen tässä vain tilapäisesti ja vain opiskelujeni ajan. Enää 1,5 vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan asua samassa talossa. Ei niihin kuulanheittäjiin mikään järkipuhe tehoa. Ostin hyvät kuulosuojaimet. Joka ilta on tarvetta. Se on sitten eri juttu, onko oikein, että joutuu omassa kodissaan kulkemaan kuulokkeet korvissa.
Tsemppiä meille. Asutko pienessä kaupungissa sinäkin?
Lyhytkestoinen ääni on fortuna, pitkäkestoinen ääni on kissa ja sen pallo (ärsyttävän kovia kissanlelut niin, että oikein kolisee).
Taas mystinen kuula-ääni! Mäkin asuin kerran talossa, ja yläkerrasta kuului aina välillä sellaista ääntä kuin marmorinkuulia olisi tiputettu pitkin lattiaa pomppimaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas mystinen kuula-ääni! Mäkin asuin kerran talossa, ja yläkerrasta kuului aina välillä sellaista ääntä kuin marmorinkuulia olisi tiputettu pitkin lattiaa pomppimaan.
! Minäkin olen kuullut yläkerrasta tuon äänen monta kertaa.