Luulin että opiskeltuani diblomi-insinööriksi saan paljon naisia mutta toisin kävi
Olen edelleen sinkku, ja naiset kiertävät minut kaukaa. Mikään ei näemmä riitä. :(
Kommentit (34)
Opiskele seuraavaksi dildomi-insinööriksi.
Kyläpolliisi kirjoitti:
Aloittaja 'inssi' tietää varmaan, että jokainen lähetetty viesti voidaan jäljittää. Ei tarvita kummoistakaan diblomi-insinööriä selvittämään IP-osoitettasi. Joten lopeta pelleily ja mene vaikka lenkille!
Viitsisitkö muka oikeasti nähdä jonkun tuollaisen viestin lähettäjän ip-osoitteen selvittämisen vaivan ?
Taidat itse olla melkoisen heikolla huumorintajulla varustettu ihminen.
Ablodit ap:lle hyvästä trollista!
Ja ablodit myös sille joka väitti tutkintonimikkeen olevan ammatti.. =)
Vierailija kirjoitti:
Opiskele seuraavaksi diplomi-insinööriksi.
Ei kannata. Silloin vasta flaksi huononeekin
T. DI
Vierailija kirjoitti:
Ablodit ap:lle hyvästä trollista!
Ja ablodit myös sille joka väitti tutkintonimikkeen olevan ammatti.. =)
Ap:ko se siellä taas nolona aplodeeraa.
Jos olet ylimielinen kuten monet tapaamani di:t ovat olleet, en ihmettele ettei naista löydy.
No ainakin oli oikea motivaatio opiskeluihin :D
Diaboli-infernöörinä menisi sinullakin paremmin, hopihopi alaa vaihtamaan. Lakkaa olemasta tylsä, kehittele.
Heti kun baarissa joku sanoo että on insinööri (ja se kyllä tapahtuu yleensä 10s päästä tapaamisesta) niin vaihdan kyllä täysin vitsilinjalle eikä todellakaan kiinnosta.
Suurin osa insinööreistä luulee olevansa jotain, ovat ylimielisiä ja suurin osa insinööreistä pitää ei-insinöörejä sivistymättöminä huonoina ja köyhinä jne että ei kyllä arvot kohtaa.
Kai niitä fiksujakin on ja jopa itse olen opiskellut hetken insinööriksi :D Mutta se kun liki 100% tapaamisista on samanlaisia niin on kyllä laskenut arvostus.
Miksi musta tuntuu, että ap ja Ammattivalittaja olisivat perfect match?
Ei ammatilla saa naista :D tai no, täytyy olla kenties lätkänpelaaja NHL:ssä tahi muu satoja tonneja tienaava ja silloinkin saat varautua siihen, ettei ne sua luonteesi takia ota vaan rahan takia. Eiköhän olis aika ottaa pää pois takapuolesta ja alkaa korostamaan niitä omia hyviä luonteenpiirteitä (jos löytyy) ja keskustelutaitoja niin voisi tarttua joku mimmi paremmin matkaan kuin sillä, että alkaa leijua ammatillaan keskustelunaloitukseksi.
Ensinnäkin miten oot koskaan valmistunut, jos et edes osaa diplomi-insinööriä kirjoittaa oikein? En haluaisi kyllä olla se proffa, joka sunkin lopputyötäs on lukenut.
Toisekseen, jos seuranhakumarkkinoilla ei tärppää voisi olla syytä mennä itseensä ja miettiä vähän mitä voisi tehdä eritavalla.
Kaikki naiset ei todellakaan viehäty insinööreistä., eikä kaikki viehäty duunareista. Itse arvostan miehessä älyä, hyviä käytöstapoja, toisen huomioon ottamista ja sitä, että ollaan samalla aallon tasolla. Ei tarvitse olla komee, eikä viimeisimmän muodin mukainen. Riittää ihan perus siisti olemus. Oli sitte perusduunari tai akateemisesti koulutettu, ni ylimieliset ja itsekeskeiset juntit kierrän kaukaa.
Siis että rippumatta sinusta muuten ihmisenä naiset vaan lankeavat jalkojesi juureen kun olet sentään diplomi-insinööri?