Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ja pienet kalorit, mutta en vaan laihdu.

Vierailija
18.01.2018 |

Moikka! Olen 30-vuotias nainen, 162cm,73kg. Olen nyt yrittänyt laihduttaa laskemalla tarkasti kalorit 1500kcal/päivä. Olo on ollut ihan kamala, mutta paino ei vaan lähde laskuun. Kuinka kauan kestää, että tuloksia alkaa näkyä?
Liikun aika vähän, tavallista kävelyä, kevyttä painojen nostelua. Työni on toimistossa. Pitäisikö energiansaantia ja liikuntaa molempia lisätä? Tuntuu etten edes nyt jaksaisi liikkua pienen kalorimäärän takia.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin vasta kun tiputin kalorit siihen 800kcal paikkeille, mikä tulee kun syö esim. Nutrilettejä. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja ylipainoa oli n. 30kg, tuolla tyylillä siitä lähti 15kg. Tiukalla dieetillä ja salitreeneillä keräsin painoa reilussa kuukaudessa +15kg, mikä on täysin epänormaalia. Elimellistä syytä ei löydetty, joten tämä on ollut ratkaisuni. En ole ennen ollut ylipainoinen. Nyt normisyömisellä olen lihonut 2kg takaisin, aloitan taas huomenna tuon kalorimäärän valvottuna. 

Olin lääkärin valvonnassa tuon ajan ja hän itse ehdotti VLC-dieettiä, mutta en suostunut aloittamaan pussikeittoja. Söin pääasiassa kasviksia ja proteiinia. Alussa olo oli heikompi, mutta tasaantui pian. Kävelyä rankempaa liikuntaa ei noilla kaloreilla harrastettu, liikuntapäivinä otin lisäksi proteiinilisiä ennen ja jälkeen treenin. 

En suosittele käytettäväksi omin päin yli kahta viikkoa. Lääkärinkin mukaan kaikkia ei vain ole luotu syömään niin paljon kuin oma "kulutukseni on". Itselläni se tarkoittaisi reipasta 2500kcal kevyellä aktiivisuudella. 

Vierailija
42/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkaa uhkaavasti jo kuulostamaan Juttailulta, eli lihaksia lähtee ja kilot tulee sitten myöhemmin takaisin ilman niitä lihaksia.

Hah hah 😂😂😂 Jutta on oikein elävä esimerkki tästä miten lihakset katoaa ja läski tulee tilalle. Samoin Satu Kalmi ja Bull Mentula jotka näitä Jutan ruokavalioita suunnittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaloreilla ei ole merkitystä. Lakatkaa laskemasta niitä jo.

Tää on ketjun helmi :D

Vierailija
44/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitää se osittain paikkansa, jos siis polkee kuntopyörää koko valveillaoloajan kun töistä tulee...kyllä sitten voi unohtaa kalorit :)

Vierailija
45/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkaa uhkaavasti jo kuulostamaan Juttailulta, eli lihaksia lähtee ja kilot tulee sitten myöhemmin takaisin ilman niitä lihaksia.

Hah hah 😂😂😂 Jutta on oikein elävä esimerkki tästä miten lihakset katoaa ja läski tulee tilalle. Samoin Satu Kalmi ja Bull Mentula jotka näitä Jutan ruokavalioita suunnittelee.

Oletko koskaan miettinyt että käyttääkö tai onko kyseiset henkilöt käyttäneet jotain kiellettyjä aineita? Tässä ketjussa varmastikin tarkoitettiin tavallisia ylipainoisia henkilöitä joille myydään kaikille lähes sama dieetti, eli samat ohjeet kaikille ammatista ja harrastuksista ym. riippumatta. Se mehukeittojen ja rahkan tunkeminen joka väliin ei sovi läheskään kaikille ihmisille ja dieetin jälkeen monelle saattaa tullakin terveysvaivoja.

Satu Kalmihan vahingossa myönsi, että hänen terveys romahti kun oli oman firmansa valmennuksessa, eli ei mitään erityisen hyvää mainosta omalle firmalle.

http://www.iltalehti.fi/kuntoilu/201706022200180803_tj.shtml

"- Vedin itseni pahaan ylikuntotilaan. Kisadieetin jälkeen kroppani tilttasi ja kehon toiminnat romahtivat totaalisesti. Tällöin tajusin, ettei kehoni ole kone ja jos en ota järkeä käteen, minulla menee terveys, Kalmi muistelee."

Miksi muuten Bull Mentulalla on noin iso maha vaikka on mukamas laihdutus asiantuntija?

http://s8.postimg.org/t1ngkwwc5/maha.jpg

Vierailija
46/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LCHF !!!!

Vierailija
47/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole luopunut juurikaan mistään. Aluksi kokeilin 800kcal dieettiä, ainoastaan todetakseni, että nälässä kituminen ei ole elämisen arvoista. Lisäsin paljon enemmän liikuntaa (kävellen 7,5-14km/pvä). Aluksi tuntui, etten laihdu millään. Nyt kiloja lähtenyt about 10kg 3kk. Haluan laihtua hitaasti, mutta varmasti.

N21, 161cm, 65kg.

Vierailija
48/50 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitää se osittain paikkansa, jos siis polkee kuntopyörää koko valveillaoloajan kun töistä tulee...kyllä sitten voi unohtaa kalorit :)

Yhdellä Big Mac aterialla polkee kuntopyörää kolme tuntia.

Teoriassa ainakin on siis mahdollista lihottaa itseään samalla kun veivaa kuntopyörää kaiket päivät. Aika hulluna saa syödä ja varmasti on reidet kipeänä.

Vierailija
49/50 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/50 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt että käyttääkö tai onko kyseiset henkilöt käyttäneet jotain kiellettyjä aineita? Tässä ketjussa varmastikin tarkoitettiin tavallisia ylipainoisia henkilöitä joille myydään kaikille lähes sama dieetti, eli samat ohjeet kaikille ammatista ja harrastuksista ym. riippumatta. Se mehukeittojen ja rahkan tunkeminen joka väliin ei sovi läheskään kaikille ihmisille ja dieetin jälkeen monelle saattaa tullakin terveysvaivoja.

Satu Kalmihan vahingossa myönsi, että hänen terveys romahti kun oli oman firmansa valmennuksessa, eli ei mitään erityisen hyvää mainosta omalle firmalle.

http://www.iltalehti.fi/kuntoilu/201706022200180803_tj.shtml

"- Vedin itseni pahaan ylikuntotilaan. Kisadieetin jälkeen kroppani tilttasi ja kehon toiminnat romahtivat totaalisesti. Tällöin tajusin, ettei kehoni ole kone ja jos en ota järkeä käteen, minulla menee terveys, Kalmi muistelee."

Miksi muuten Bull Mentulalla on noin iso maha vaikka on mukamas laihdutus asiantuntija?

http://s8.postimg.org/t1ngkwwc5/maha.jpg

Tollaisen mahan lempinimi on roid gut kehonrakennuspiireissä ja se kuulemma johtuu kasvuhormonin ja insuliinin runsaasta käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi