Vierailija

mies sanoi : "mitä jos mentäis maistraatissa naimisiin, tartteeko siihen ees sormuksia?" . "mä teen sulle jonkun puusormuksen, ei täs varaa oo kauheesti" sit kun sanoin haluavani edelleen kirkkohäät, hän vaan et "mä arvasin"
miksi sitten ehdottelee naimisiin menoa maistraatissa ilman sormuksia? :(

• ylös 0
  • alas 5

Kommentit (3)

Vierailija

Pitäisikö kentien neuvotella kompromissi.

Kirkkohäät sormuksineen ilman suurta yleisöä ja krumeluureja?

Olen itse ollut kirkovihkimisessä, jossa oli yleisönä ja todistajina vain minä puolisoni kassa. Siitä saa halutessaan ihan lämminhenkisen hetken. Lopulta on tärkeämpää se, mitä vihkimisen jälkeen tapahtuu.

Vierailija

Parisuhde ja avioliitto on kompromisseja. Jos olet parisuhteessa, sulla on 50 % päätösvalta asioista niin kuin toisellakin. Jos menet tuon 50 prosentin yli (tai alle), ei suhteellanne ole mitään toivoa.

Neuvotelkaa asiasta.

Mäkin olen ollut joskus kirkkohäissä, joissa oli vaan vanhemmat, ja molemmilta puolisoilta paras ystävä aveceineen. Ne olivat todella lämpimät ja tunnelmalliset, eikä niihin varmastikaan mennyt hirveästi rahaa.

Jos ei ole rahaa, säästäkää ja menkää myöhemmin naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Et ole valmis avioliittoon. Et edes kirjoita virkkeitä isolla alkukirjaimella. Ylimielinen ja välinpitämätön asenne. Myöskään miehesi ei ole valmis avioliittoon. Menkää kotiin kasvamaan ja ap takaisin peruskouluun ja pois ei ole tulemista, ennen kuin osaa edes kirjoittaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.