Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö Suomessa kukaan kiinteitä perunoita keitettyinä?

Vierailija
18.01.2018 |

Itsestänikin yleisperuna on paljon parempi kuin kiinteä peruna keitettynä, mutta mieleen johdatti että tykkääkö kukaan, kirjaimellisesti edes yksikään Suomalainen kiinteistä perunoista perus keitettyinä perunoina ylitse yleisperunoiden?

Todisteet miksi epäilen ettei:

- Yleisperuna on 2 kertaa halvempaa kuin kiinteä peruna, jostain perus marketeista ei edes saa kiinteitä perunoita. Johtuu siitä että kulutusta ei ole
- En ole koskaan kuullut kiinteitä perunoita käytettävän muuhun kuin grillaamiseen yms yhdessäkään taloudessa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä ainakin on keitetty kiinteitä perunoita ja jopa tehty niistä muusia. En tykkää jauhoisista perunoista itse, muusi niistä menee jotenkin ihme hötöksi. Kiinteistäkin saa muusia, kunhan keittää ensin muutamia minuutteja pidempään kuin esim. jauhoisempia.

Kiinteistä tulee myös hyviä raa'asta asti pannulla kypsiksi paistettuja viipaleita.

Vierailija
2/5 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keitän perunoita kuorineen, niin silloin meidän kattilaan päätyy nimenomaan kiinteitä perunoita. Yleisperunat hajoaa herkemmin jos vähänkään liian kauan keittää ja niitä on sitten inhottava kuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siikli on paras keittoperuna.

Vierailija
4/5 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan katso mitä pottuja ostan. Edullisimpia. Peruna ku peruna, hyvin olen onnistunut tekemään muussit, keitetyt, uuniperunat jne. tässä parinkymmenen vuoden aikana. Ja ap, suomalainen kirjoitetaan pienellä.

Vierailija
5/5 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kiinteitä keittämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan