Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sillä merkitystä miten mies pukeutuu

18.01.2018 |

Oon aina miettiny kuinka paljon naiset seuraa miesten tyylejä. Vai riittääkö se pelkkä fiksu, pitkä mies?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä merkkaa. Pitää olla sopivan kokoiset ja puhtaat vaatteet, ja mielellään jotain persoonallisuutta. Ei jatkuvasti verkkarit ja t-paita päällä.

Vierailija
2/25 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pukeutuu siistiin ja ehjiin vaatteisiin niin on ok. Ja vaatteet on tehty 2000-luvulla. Pituudella ei ole väliä. Mulla ei ole koskaan ollut pitkää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses sillä on merkitystä! Ainakaan kukaan itseään kunnioittava nainen ei katsele likaistiin risaisiin haiseviin ryysyihin pukeutunutta Uuno Turhapuroa.

Ei kai sitä puku päällä viimeisen päälle sliipattuna tarvitse kulkea, mutta pukeutumistaju eri tilanteisiin ja tilaisuuksiin pitää olla! Muistan kun eräs tuttavan mies oli lähdössä vaimonsa äidin hautajaisiin verkkarihousuissa ja lippalakki päässä. Tukka hapsotti miten sattui ja kaiken kruununa Reino-aamutossut! Ei itse nähnyt mitään vikaa..

Siisteys, puhtaus ja perus käytöstavat täytyy löytyä!

Vierailija
4/25 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Tietty taso pitää olla mutta sen jälkeen ei ole mitään väliä. Esim. jos nainen haluaa pukumiehen, niin pitää olla puku muttei sen mistään suittarista tartte olla ja kengät riittää että on lankattu, ei tartte olla gyw. Tollaset jutut on sitten millä miehet toisiaan nokittelee.

Vierailija
5/25 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on hyvä pohja jonka nainen sitten pukee mieleisekseen

Vierailija
6/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvat, siistit farkut jotka eivät lökötä ovat 👌 miehellä.

Ja nahkatakki. Ehdottomasti aitoa nahkaa sen olla pitää 👌

Bootsit pelkkää plussaa 👍

Vierailija
7/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailen miestenvaatteita. Pukeutuisin miestenvaatteisiin, jos vartaloni ei olisi niin naisellisen mallinen. Miestenvaatteet eivät vain näytä hyvältä, jos on leveä lantio ja kapea vyötärö.

Mun mies ei ole yhtään kiinnostunut vaatteista. Hänelle vaatteet ovat kulutushyödyke. Niinpä mä vastaan miehen "tyylistä" (lainausmerkit siksi, että hänen pukeutumisensa koostuu niin perusvaatteista kuin kenenkään tyyli voi koostua). Onhan se vähän hassua, mutta jos mä en olisi aktiivinen miehen vaatteiden suhteen, hän kulkisi ihan kaameissa rytkyissä (niin kuin kulki silloin, kun tavattiin).

Mutta kuten varmasti moni osasi tuosta edellisestä lauseesta päätellä, tyyli ei kuitenkaan merkitse mulle kovin paljoa.

Vierailija
8/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukainen pukeutuminen riittää hyvin. Eikä tarvitse olla pitkä mies.

Vierailija
9/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä kyllä tosi paljon merkitystä, pakko myöntää. On nautinto katsoa hyvin pukeutuneita miehiä. Jokaisen oma asia tietenkin haluaako olla katseiden kohteena.

Vierailija
10/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat, siistit, hyvin istuvat vaatteet. Tyylin suhteen en ole vaativainen. Mutta huomautan etten kyllä pidä samettivaatteista enkä beigestä väristä.

Vierailija
11/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaa, miten mies riisuutuu.

Vierailija
12/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä. Ulkoinen olemus viestittää miehestä paljon.

Vierailija
13/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan naisesta. Jokaiselta varmaan löytyy joku henkilökohtainen yökötys vaatetuksessa mitä ei voi sietää, mutta toisaalta miehenkin kannattaa jättää väliin sellainen nainen jolla suhde jää kiinni jostain vaatekappaleesta. Itse olen tavannut molemmat ääripäät, miehen, jolla oli sellainen lempivaate, jota en voinut sietää ja miehen, jonka vaatteet olivat kuin omasta kaapistani :)

Pääasiassa puhtaat vaatteet riittää, risaiset farkutkin voi olla tietyssä tilanteessa namut :p

Vierailija
14/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkitystä.

Pukeutuminen on itseilmaisun ja oman identiteetin määrittelyn ja viestimisen muoto. Se on eräänlainen käyntikortti, joka ihmisellä on pakko olla. Käyttämällä sitä hyvin osoittaa ymmärtävänsä mistä siinä on kyse, ja kertoo paljon arvoistaan ja mielipiteistään.

Nekin naiset (ja miehet) jotka vastustavat väitteitäni ja jopa suuttuvat niistä kuitenkin useimmiten alitajuisesti tulkitsevat ja lähettävät näitä vaateviestejä. Sellaisen ihmisen, joka ei edes alitajuisesti ymmärrä vaatteiden roolia sosiaalisessa viestinnässä erottaa kauas, ja hän jää usein sivuun normaaleista verkostoista. On jollakin tapaa neurologisesti poikkeava.

Vierailija
15/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on hyvä pohja jonka nainen sitten pukee mieleisekseen

Tämä. Mies vihaa vaatteiden ostamista ja kaupoissa kiertelyä. Ostan miehen vaatteet oman mieleni mukaan. Ei ole koskaan tyylistä valittanut. Olis vaan pitänyt tajuta valita pienikokoisempi vaatetettava, jotta olisi enemmän valinnanvaraa kengissä ja vaatteissa.

Vierailija
16/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään merkkien perään, enkä tietoisesti ajattele miesten pukeutumista. Mutta alitajuisesti näköjään kyllä:

Minun mieheni on raksalla töissä. Tapasimme kun hän oli taloyhtiössämme. Luulin häntä perusjampaksi, eikä hän paljastanut aikoihin olevansa ison firman omistaja.

Treffeille menin. Silloin tajusin - vaatetuksesta ja käytöksestä - ettei hän perusraksamies olekaan. En vieläkään tiennyt omistajuutta, mutta vaatetus paljasti.

Vierailija
17/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkitystä. Oman ihanteeni mukaisia miehiä olen tapaillut ennenkin, mutta kun tapasin kumppanini, oli hän kaiken muun lisäksi pistämätön tyylitaituri. Itse en tykkää pukumiehistä, enkä muutenkaan liian konservatiivisesta tyylistä ja kumppanini tyyli on omaan silmääni täydellinen. Hän on myös pitkä, komea ja liikunnallisen näköinen (ei pumpattuja, turpeita muskeleita, vaan pitkät, jäntevät, vahvat ja sopusuhtaiset lihakset).

Hän pukeutuu usein rennosti istuviin housuihin, t-paitaan ja neulesiin, mutta käyttää värejä, esim. okra, viininpunainen ja asustaa hauskoilla, poikamaisillakin yksityiskohdilla muuten simppeliä asua, esim. lippis, jossa tupsu päälaella, kirkkaankeltaiset sukat, talvikenkien kengännauhat eriväriset... Hän näyttää juuri siltä, mitä onkin: fiksu, vähän nörtti ja oman tiensä kulkija eksentrikko, hilpeä, huumorintajuinen, itsevarma ja sosiaalinen. Mun sydän ainakin sulaa. <3

Vierailija
18/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun havaintojen mukaan. Tietyillä miehillä on kysyntää ihan riippumatta siitä pukeutuvatko kollareihin vai pukuun. Vastaavasti jos naiset vaihtavat kadun puolta vastaan tullessa, ei puku kauheasti tilannetta auta

Vierailija
19/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pukeutuu siistiin ja ehjiin vaatteisiin niin on ok. Ja vaatteet on tehty 2000-luvulla. Pituudella ei ole väliä. Mulla ei ole koskaan ollut pitkää miestä.

Miksi et ole pitkä?

Vierailija
20/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama mutta multa pois tuo 2000-luvun vaatimus, jos vaate on hyvälaatuinen, edelleen siistikuntoinen ja ajaton niin ei ole väliä kuinka vanha se on. Mullakin on upea erittäin hyvälaatuisesta langasta 90-luvulla neulottu kohokirjoneule joka on kuin uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän