Mitä Kokoomus tarkoittaa?
Kommentit (16)
Tarkoittaa puoluetta, joka kokoaa Suomen kansan 2.2. Senaatintorille.
Tulee sanoista koko ja omus. Koko tarkoittaa ”haistakaa kaikki” ja omus tarkoittaa ulostetta. Kyseinen kieli on eräs muinaisheprean haara joka ei ole enää käytössä.
Penis on minussa. Eli turuksi kok o mus
Sehän on koko omaisuus, eli kansallinen omaisuus yksityistettävä rahaeliitille.
Se tulee siitä kun kasa mulkkuja on koottu yhteen - kokoomus
Kokoomus tai oikeastaan Kansallinen Kokoomus r.p. on joidenkin Hassenin kreivi Fredrick Kaarlen kuninkuutta kannattaneiden Suomalaisen puolueen ja Nuorsuomalaisten jäsenten 1918 perustama oikeisto-keskustalainen puolue. Puolueen nimi tarkoittaan lähinnä kokoonpanoa tai yhdistymistä ja edustaa 1900-luvun alun suomenkieltä. Nimi on johdettu sanasta "Kokoontua". Puolueen juuret ovat syvällä 1800-luvun aatteellisessa porvaristossa.
Tunteettomia psykopaatteja joita ajaa eteenpäin pohjaton ahneus ja itsekkyys.
Inhottava nimi. En koskaan unohda, kun eräs puolueen edustaja yritti puhua puolueestaan minulle, kun olin kahdeksanvuotias. Antoi kyllä todella huonon kuvan.
Kansan Orjuutta Kannattavia Oligarkkien Onanoijia Millimunia Ulisemassa Seteleitä
Huomaa keskustelijoiden "älykkyysosamäärän" Uteliaisuudesta-kovasti palstalla kommentoidaan tietämättää,ymmärtämättä asioista hölökäsen pöläystä,kohta 6.n lapsenisoäitinä,kiitos lapsilleni ja miniöilleni heistä,ja suuresti ihmettelemällä etenkinäitien aikaa surffailla somessa-ajan voi käyttää lapsille lukemiseen esim.Somesta on paljon hyötyäkin,sen tunnustan pakolla mutta rajansa kaikella.Ulkomailla pidempiä aikoja asuneenakin ja paljon matkustaneena olen vahvasti sitä mieltä että SUOMI on paras maa tukineen kaikkineen unohtamatta terveysjärrjestelmäämme-hkansalaisille paras ja halvin koko maassa.
Vanhemmat.nauttikaa lapsistanne ja antakaa ammattiyhdistysten ? ja poliitikkojen tehdä parhaansa meidän kaikkien hyväksi-kritisoida pitääkin mutta vain jos slle on todellinen tarve.
Iloisia talvipäiviä kaikille !!!
kulttuurimummo kirjoitti:
Huomaa keskustelijoiden "älykkyysosamäärän" Uteliaisuudesta-kovasti palstalla kommentoidaan tietämättää,ymmärtämättä asioista hölökäsen pöläystä,kohta 6.n lapsenisoäitinä,kiitos lapsilleni ja miniöilleni heistä,ja suuresti ihmettelemällä etenkinäitien aikaa surffailla somessa-ajan voi käyttää lapsille lukemiseen esim.Somesta on paljon hyötyäkin,sen tunnustan pakolla mutta rajansa kaikella.Ulkomailla pidempiä aikoja asuneenakin ja paljon matkustaneena olen vahvasti sitä mieltä että SUOMI on paras maa tukineen kaikkineen unohtamatta terveysjärrjestelmäämme-hkansalaisille paras ja halvin koko maassa.
Vanhemmat.nauttikaa lapsistanne ja antakaa ammattiyhdistysten ? ja poliitikkojen tehdä parhaansa meidän kaikkien hyväksi-kritisoida pitääkin mutta vain jos slle on todellinen tarve.
Iloisia talvipäiviä kaikille !!!
Oonko mä vain väsynyt vai miksi en tajunnut viestiä?
Korporaatio kommunismia eli sitä, että kaikki valtion omaisuus menee yksityisille monopoliasemassa toimiville yhtiöille.