Nyt otetaan tiliä kovat tytöt vs. kiltit tytöt: Oletko koskaan juonut kiljua?
Kommentit (32)
En oo juonu kiljua. Ällöttää pelkkä ajatuskin. En oo kyllä silti kovin kiltti.
Olin oikein kiltin tytön perikuva, mutta heikot hetkeni minullakin oli, eli kerran olen juonut. Oli niin hirveää, etten ole harkinnut toista kertaa, vaikka tuosta on jo yli pari vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Olem juonut ja tehnyt myös, ei tullut hirvän hyvää. Olen juonut myös pontikkaa, mikä oli aivan kamalan pahaa.
Kunnolla tehty pontikka on hyvää. Sulle on vain sattunut jonkun poropeukalon tekemää.
En ole juonut enkä aiokaan juoda. T. kiltti tyttö jolla ei ole tarvetta laittaa päätä sekaisin huonolaatuisella ja pahanmakuisella alkoholilla
En ole juonut vaikka kaverit joi. En muista Olenko edes maistanut. Aina jossain bileissä sitä oli tarjolla. Olin snobi jo nuorena ja opiskeluaikoina. Kiltti en kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen juonut. Tehnyt juomaa itsekin, terveiset vaan Hartolan opistolle 😊
Jyväskylän kristillinen opisto kuittaa.
Kiljun maku muistuttaa kiveshien tuoksua...
Olen juonut ja tehnyt myös. Olin koulussa kiltti hikari, vapaa-ajalla oli sitten nämä muut harrastukset.
Poikakaveri opiskeli tekussa, kyllä tuli kämppään rakennettua pontikankeittovälineistä lähtien vaikka mitä, myös valokuvalaboratorio ja kannabis-kasvattamo. Rikokset vanhentunut, sorry. Itse olin ja olen kiltti.
Olen. Teininä hiivan makuista sotkua josta tuli ripuli ja aikusena oikein tehtyä, paremman makuista jonka jälkeen ei tarvinnut asua vessassa.
Olen juonut ja tehnyt itse. Oi niitä aikoja <3.
Enää en joisi mistään hinnasta.
Nuorena punkkarina se vähän niinkuin kuului asiaan :D.
Olen juonut ja tyttöporukassa tehnytkin sitä opiskellessani Tampereen yliopistossa. Muistan, mikä työ oli, kun ämpäriä piti hämmentää tietyin välein. Ei sitä aina ehtinyt mennä luennoillekaan.