Nyt otetaan tiliä kovat tytöt vs. kiltit tytöt: Oletko koskaan juonut kiljua?
Olen, varastettuakin!
Kommentit (32)
Kilttinä tyttönä vastaan, että kyllä, kilttikin voi olla kokeilunhaluinen. Huonoa oli ja olo sen jälkeen myös.
Olem juonut ja tehnyt myös, ei tullut hirvän hyvää. Olen juonut myös pontikkaa, mikä oli aivan kamalan pahaa.
Joo, on juotu ja tehty kiljua ja pontikkaa, kotiviiniä, kotikaljaa, millon mitäkin 😁
Vierailija kirjoitti:
Kilttinä tyttönä vastaan, että kyllä, kilttikin voi olla kokeilunhaluinen. Huonoa oli ja olo sen jälkeen myös.
Aukesko sakset?
Juonut ja tehnyt. Juonut myös kotitekoista pontikkaa ja venäläistä pirtua.
N45
Kyllä, useammankin kerran, mutta vain yläasteella ollessani. Kylän yks deeku valmisti sitä aika ajoin..siellä oppi myös kuuntelemaan Black Sabbathia ja Metallicaa, ettei mitään huonoja muistoja kuitenkaan jäänyt juoman takia.
Nykyään on vähän tuo juomavalikoima viisastunu; rommi, konjakki ja punaviini 😅😀
Mitäs näistä? Kiljua olen juonut ja nainut rahasta. Tarvitsin rahaa, ja so what?
Olin ns. kova tyttö, mutta kiljua en ole koskaan suostunut juomaan. Sitä teki ja joi lähinnä luuserit.
Vit*u vedin litran purkin Lasoliakin ranskiksen läpi kerralla eikä tuntunut missään.
Joo, olen juonut. Kaverin veli teki ja myöhemmin työkaveri. Olin silti ihan kiltti.
Olen juonut ja tehnytkin. Kiljusta saa muuten kunnolla tekemällä ihan hyvää, moni kaveri ei uskonut ennen kuin maistoi. Ja nyt siis puhun päälle kolmekymppisistä ihmisistä joilla on varaa ostaa itselleen kunnon juomatkin.
rapakkojuoppo kirjoitti:
Vit*u vedin litran purkin Lasoliakin ranskiksen läpi kerralla eikä tuntunut missään.
Just äsken vai?
Kyllä olen juonut. Tehnyt juomaa itsekin, terveiset vaan Hartolan opistolle 😊