Vierailija

Olen, varastettuakin!

• ylös 3
  • alas 2

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kilttinä tyttönä vastaan, että kyllä, kilttikin voi olla kokeilunhaluinen. Huonoa oli ja olo sen jälkeen myös.

• ylös 12
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olem juonut ja tehnyt myös, ei tullut hirvän hyvää. Olen juonut myös pontikkaa, mikä oli aivan kamalan pahaa.

Vierailija

Joo, on juotu ja tehty kiljua ja pontikkaa, kotiviiniä, kotikaljaa, millon mitäkin 😁

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kilttinä tyttönä vastaan, että kyllä, kilttikin voi olla kokeilunhaluinen. Huonoa oli ja olo sen jälkeen myös.

Aukesko sakset?

Kotori

Kyllä, useammankin kerran, mutta vain yläasteella ollessani. Kylän yks deeku valmisti sitä aika ajoin..siellä oppi myös kuuntelemaan Black Sabbathia ja Metallicaa, ettei mitään huonoja muistoja kuitenkaan jäänyt juoman takia.
Nykyään on vähän tuo juomavalikoima viisastunu; rommi, konjakki ja punaviini 😅😀

Vierailija

Olin ns. kova tyttö, mutta kiljua en ole koskaan suostunut juomaan. Sitä teki ja joi lähinnä luuserit.

rapakkojuoppo

Vit*u vedin litran purkin Lasoliakin ranskiksen läpi kerralla eikä tuntunut missään.

Vierailija

Olen juonut ja tehnytkin. Kiljusta saa muuten kunnolla tekemällä ihan hyvää, moni kaveri ei uskonut ennen kuin maistoi. Ja nyt siis puhun päälle kolmekymppisistä ihmisistä joilla on varaa ostaa itselleen kunnon juomatkin.

Vierailija

rapakkojuoppo kirjoitti:
Vit*u vedin litran purkin Lasoliakin ranskiksen läpi kerralla eikä tuntunut missään.

Just äsken vai?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.