Kyllä, useammankin kerran, mutta vain yläasteella ollessani. Kylän yks deeku valmisti sitä aika ajoin..siellä oppi myös kuuntelemaan Black Sabbathia ja Metallicaa, ettei mitään huonoja muistoja kuitenkaan jäänyt juoman takia.
Nykyään on vähän tuo juomavalikoima viisastunu; rommi, konjakki ja punaviini 😅😀
Olen juonut ja tehnytkin. Kiljusta saa muuten kunnolla tekemällä ihan hyvää, moni kaveri ei uskonut ennen kuin maistoi. Ja nyt siis puhun päälle kolmekymppisistä ihmisistä joilla on varaa ostaa itselleen kunnon juomatkin.
Sivut
Kyllä olen juonut. Tehnyt juomaa itsekin, terveiset vaan Hartolan opistolle 😊
Kilttinä tyttönä vastaan, että kyllä, kilttikin voi olla kokeilunhaluinen. Huonoa oli ja olo sen jälkeen myös.
Olem juonut ja tehnyt myös, ei tullut hirvän hyvää. Olen juonut myös pontikkaa, mikä oli aivan kamalan pahaa.
Joo, on juotu ja tehty kiljua ja pontikkaa, kotiviiniä, kotikaljaa, millon mitäkin 😁
Olen tehnyt ja juonut. En kyllä enää joisi.
Aukesko sakset?
Tulkaa tänne tytöt niin näytän mikä on kovaa
Juonut ja tehnyt. Juonut myös kotitekoista pontikkaa ja venäläistä pirtua.
N45
Olen. Pontikkaakin olen juonut.
Olen juonut spermat shottilasistakin. Pistäkäähän tytöt paremmaksi.
Kyllä, useammankin kerran, mutta vain yläasteella ollessani. Kylän yks deeku valmisti sitä aika ajoin..siellä oppi myös kuuntelemaan Black Sabbathia ja Metallicaa, ettei mitään huonoja muistoja kuitenkaan jäänyt juoman takia.
Nykyään on vähän tuo juomavalikoima viisastunu; rommi, konjakki ja punaviini 😅😀
Joo, ensimmäisen kerran 47-vuotiaana.
Mitäs näistä? Kiljua olen juonut ja nainut rahasta. Tarvitsin rahaa, ja so what?
En ole.
Niin minäkin.
Olin ns. kova tyttö, mutta kiljua en ole koskaan suostunut juomaan. Sitä teki ja joi lähinnä luuserit.
Vit*u vedin litran purkin Lasoliakin ranskiksen läpi kerralla eikä tuntunut missään.
Joo, olen juonut. Kaverin veli teki ja myöhemmin työkaveri. Olin silti ihan kiltti.
Olen juonut ja tehnytkin. Kiljusta saa muuten kunnolla tekemällä ihan hyvää, moni kaveri ei uskonut ennen kuin maistoi. Ja nyt siis puhun päälle kolmekymppisistä ihmisistä joilla on varaa ostaa itselleen kunnon juomatkin.
Just äsken vai?
Sivut