Missä vaiheessa treffailua nainen...
Voi paljastaa olevansa rikas tai rikkaampi kuin mies? Syntyykö kilpailutilanne vai aivan jotain muuta?
Kommentit (9)
Ei kannata sanoa ollenkaan tai mies lähtee livohkaan.
Mikä kilpailutilanne? Höpö höpö! Täällä yksi paremmin miestään tienaava ja hyvin menee.
Jos nainen maksaa ravintolalaskunsa itse, olipa se sitten hamppari tai pizza, jätän asian sikseen. Miehen kuuluu rahoittaa treffit kokonaisuudessaan, oman osansa maksava nainen ei ole nainen alkuunkaan.
Maksan oman osuuteni aina vaikka en rikas olekaan. Jos se miestä loukkaa, ei hän ole minkään arvoinen.
Eletään vuotta 2018 mutta aikansa eläneet tavat ja käsitykset ovat valitettavasti voimissaan.
M29
Minä tiesin jo ennen seurustelun alkua, että vaimo tai ennen kaikkea vaimon vanhemmat ovat niin rikkaita, etten edes lottovoitolla voisi kiriä.
En tiedä kilpailutilanteesta, mutta olen pyrkinyt tekemään parhaani, että tulevaisuuteni olisi taloudellisesti turvattu myös omilla rahoillani. Vaimon rahoilla elely ei oikein sovi elämänfilosofiaani.
Naisen euro on 80 senttiä ja niin kuuluukin olla. Tasa-arvo hömpötykset sikseen.
En haluaisi kovin paljon itseäni varakkaampaa naista.