Unelmahäät!
Tv5 mainostaa helmikuussa alkavaa Satuhäät-jatkosarjaa! Näyttää melkoiselta, mitäs tuumaatte?
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko joku tuntemaan tämän ensimmäisen jakson pariskunnan...? Morsian vaikuttaa melko räiskyvältä, ihan ehta Satuhäät-morsian niin ulkoisesti kuin sisäisestikin...
Satun tuntemaan juuri tämän tapauksen morsmaikun, melkonen matami :D Vai että italialaisesta taustasta johtuu tuo huono käytös, pah!
Näkeekö jälkeen päin netistä, kuuluuko tämä TV5 johonkin pakettiin (Ruutu, Katsomo)?
Yhden jakson olen sitä wt-p**kaa katsellut. Enempää ei vain pysty.
Huono käytös ja päälle jäänyt uhmaikä, lompakkoloisena olo ja varmasti aina tottunut, että joku kyllä hoitaa, maksaa ja elättää.
Ylipainohan nyt on tämmöisillä tapauksilla vain piste iin päälle. Mitenhän täynnä tuommoiset olisi itseään, jos ihan kroppakin olisi yleisten kauneusihanteiden mukainen.
Ilkeän oloinen itseään täynnä oleva ihminen - tai ainakin sellainen kuva välittyi.
Minä tuossa iässä (josta olin yllättynyt, että oli vasta 24v - vaikutti kroppansakin puolesta paljon tanttamaisemmalta) olin juuri saanut ammatin ja päässyt alaa vastaaviin töihin. Sillä tiellä vieläkin ja itse olen aina omat menoni maksanut. Mies on ja tienaa paremmin, mutta en minä silti mikään taloudellinen riippa ole.
On hyvin pelottavaa, kun valtavan iso ja ru... ei niin kaunis muija saa raivarin 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä voisin kirjoittaa jo nyt ohjelmasta käydyn keskustelun tänne :D
ja varmaan moni muistakin teistä.
Jep: WT, hyi tatuointeja, kamalan lihava morsian nostelee hääpukua jatkuvasti, kaikki liian humalassa, kamalat teemavärit. Mitä vielä?
Täydellisiä tähän ohjelmaan. Vielä jos morsian kiroilisi rööki huulessa.
Ihanaa kun alkaa taas ... kiva tv-ilta tulossa ; salkkarit, kaappaus ja häät
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201802212200761454_tw.shtml
Kun lukee tuon jutun niin hirveääköhän koko ohjelmaa katsoa? Kuulostaa niin kamalalta.
Onko morsion puku ratkennut selästä? Ja jotenkin nyöritetty kasaan? Tuon IS:n kuvan vain näin, ohjelmaa en aio katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko morsion puku ratkennut selästä? Ja jotenkin nyöritetty kasaan? Tuon IS:n kuvan vain näin, ohjelmaa en aio katsoa.
Mistä päättelet sellaista? Onhan hääpuvuissa usein nyöritys.
Nyt näyttää siltä, että on palattu osittain niistä viimeisimmistä Satuhäät-kausista oikeaan suuntaan. Vielä kun saisi kunnon ryyppäämistä ja tappelunujakoita, niin hyvä. Ei kukaan jaksa katsoa ruusunpunaisia ja ihania häitä.
Tuo nyöritetty selkämys käy todella harvalle ihmiselle eikä ylipainoiselle ollenkaan. Sama juttu olkaimettoman puvun kanssa. Sitä ylös nykimistä on pirullista katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä voisin kirjoittaa jo nyt ohjelmasta käydyn keskustelun tänne :D
ja varmaan moni muistakin teistä.
Jep: WT, hyi tatuointeja, kamalan lihava morsian nostelee hääpukua jatkuvasti, kaikki liian humalassa, kamalat teemavärit. Mitä vielä?
Ensimmäinen lapsi saanut alkunsa - hups- 2kk seurustelun jälkeen. Nyt kaksi vuotta myöhemmin toinen lapsi on vauva ja järjestetään häät 😀
Jep, "temperamenttinen" morsian taas luvassa.
https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201802212200761218_tw.shtml