Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen käyttää stringejä?

Vierailija
17.01.2018 |

Millainen ihminen käyttää stringejä alushousujen asemesta?

Millainen ihminen käyttää stringejä?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa stringinarun siirtävän hanurinsa alueen bakteerit pimppaansa. Eli sellainen ihminen, joka hinkumalla hinkuu itselleen virtsatietulehduksia.

Vierailija
22/27 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tosin aika harvoin. Tämmönen ruma, tissitön keskivaikeasti masentunut nuorehko nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista!

Kaunis ihminen jolla on nätit muodot.

Oksensin hieman suuhuni. Nätit muodot mutta aivot muovia.

Nätit muodot ovat silmänkarkkia, ja saattaa jopa kertoa terveellisistä elämäntavoista. Stringit sopii todella hyvin mun naiselle. Tykkään riisua ne ja sitten....

Vierailija
24/27 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 53-vuotias ja vielä kohtuullisen tikissä kunnossa oleva perheenäiti. Olenkohan vanhin stringejä käyttävä täällä? En tosin päivittäin, mutta silloin kun jalassa on tiukat housut tai hame. Ei ole aiheuttanut minulle mitään ikäviä oireita. Saa tuntemaan oloni seksikkääksi.

Vierailija
25/27 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä talipallojen ympärillä. Parista stringeistä saa näppärän telineen talipallolle ja linnut tykkäävät. Jos ovat käytetyt stringit niin lintulaudan vieressä on sellainen kuhina että oksat pois.

Vierailija
26/27 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan on kaikkein mukavimmat alusvaatteet. Varmaan sit jääny muutama ruuvi valmistusvaiheessa puuttumaan, mutta koen kaikki muut mallit epämukaviksi.

Vierailija
27/27 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mikä on nykyinen trendi, mutta käytän stringejä urheillessa niiden mukavuuden takia, antaa tunteen kuin ei olisi alushousuja ollenkaan!