Millainen ihminen käyttää stringejä?
Millainen ihminen käyttää stringejä alushousujen asemesta?
Kommentit (27)
Minä käytän tosin aika harvoin. Tämmönen ruma, tissitön keskivaikeasti masentunut nuorehko nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista!
Kaunis ihminen jolla on nätit muodot.
Oksensin hieman suuhuni. Nätit muodot mutta aivot muovia.
Nätit muodot ovat silmänkarkkia, ja saattaa jopa kertoa terveellisistä elämäntavoista. Stringit sopii todella hyvin mun naiselle. Tykkään riisua ne ja sitten....
Minä 53-vuotias ja vielä kohtuullisen tikissä kunnossa oleva perheenäiti. Olenkohan vanhin stringejä käyttävä täällä? En tosin päivittäin, mutta silloin kun jalassa on tiukat housut tai hame. Ei ole aiheuttanut minulle mitään ikäviä oireita. Saa tuntemaan oloni seksikkääksi.
Käytän stringejä talipallojen ympärillä. Parista stringeistä saa näppärän telineen talipallolle ja linnut tykkäävät. Jos ovat käytetyt stringit niin lintulaudan vieressä on sellainen kuhina että oksat pois.
Oman kokemuksen mukaan on kaikkein mukavimmat alusvaatteet. Varmaan sit jääny muutama ruuvi valmistusvaiheessa puuttumaan, mutta koen kaikki muut mallit epämukaviksi.
Mulle on ihan sama mikä on nykyinen trendi, mutta käytän stringejä urheillessa niiden mukavuuden takia, antaa tunteen kuin ei olisi alushousuja ollenkaan!
Sellainen, joka haluaa stringinarun siirtävän hanurinsa alueen bakteerit pimppaansa. Eli sellainen ihminen, joka hinkumalla hinkuu itselleen virtsatietulehduksia.