Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestätte, jos miehenne kuorsaa? Hermo alkaa mennä

Vierailija
17.01.2018 |

Miksi lähinnä miehet kuorsaa? Mies on hyväkuntoinen, ei ylipainoa, mutta helvetinmoinen jyrinä. Nyt nukahti hetkeksi tohon sohvalle, niin johan jyrisee....

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö apteekista löydy mitään apua kuorsaukseen? Käykääpä kysymässä. Muistelisin, että joskus oli ainakin jotain vaahtoa, mutta voin olla väärässäkin.

Vierailija
22/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuorsaa toisinaan. Tällöin yritän havahduttaa hänet, mutta kuorsaus alkaa pian uudestaan. Minua harmittaa, jos mies on mennyt aikaisemmin nukkumaan ja kuorsaa, kun itse painan pään tyynyyn 🙈

Olen joskus puhunut eri huoneissa nukkumisesta, mutta mies ei innostunut ajatuksesta.

Kärsiiköhän mies minun kuorsaamisesta 🤔 Selällään on aika ihana nukkua ainakin välillä.

Paras nukkumisasento, ei kuormitu lantionalue eikä olkapäät... 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on auttanut tarpeeksi monta tyynyä. Lisäksi kahden isomman tyynyn välissä on pienempi ja kovempi, joka estää pinoa litistymästä.

Joskus kutitan tai ännähdän, jos möykkä ei ole vielä kovin kovalla eikä mies syvässä unessa vaan juuri kääntynyt selälleen tms. Olen saanut jobinpostia tönimisestä niin että yritän olla muksimatta.

Vierailija
24/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökin kylkeen "älä kuorsaa", sitten kääntyy toiselle kyljelle ja hiljenee hetkeksi.

Vierailija
25/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuorsaus on välillä korvia särkevää. Onneksi tuo kuorsaa vain selällään ollessaan, niin kyljelleen kääntäminen lopettaa metelin.

Vierailija
26/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta olen kestänyt, nyt alkaa olla huumori lopussa. On käyty keskusteluja vuosien varrella ja nyt vakavia asian tiimoilta. Mies ei näe ongelmaa, hän kuulemma vaan 'hengittää'. Ei ole koskaan suostunut lääkäriin, ja nauraa vain asialle. Olen kertonut terveyshaitoista ja ties mistä. Ei ota vain asiaa tarpeeksi vakavasti. Sanoin että siirryn toiseen huoneeseen, vastasi siihen että 'hän muuttaa yksiöön'. Mietin jo että ilmoitanko työterveyteen kun menee sinne seuraavan kerran niin alkaa asiat rullata eteenpäin. Se on naurettavaa mutta kun en muuta keksi enää.

Vierailija
27/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet kuorsaa. Six on korvatulpat. Moni nainenkin..

Vierailija
28/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönin ja mottaan miestä, ja jos se ei auta niin pitkäksi aikaa, että saan unen päästä kiinni, siirryn olkkarin sohvalle tai muksun viereen nukkumaan. Lapsella on 120-senttinen sänky, sinne mahtuu nyt kun hän on vielä pieni. Heti kun lapsi muuttaa pois kotoa, valloitan hänen huoneensa kokonaan.

Vierailija
29/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ja nukun eri huoneessa. Mieluummin eri huone kuin menetetty mielenterveys unettomuuden takia.

Vierailija
30/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps.ja kuorsaa kaikissa asennoissa ja joka yö. On kovakuntoinen mutta tupakoi ja nyt painoakin tullut lisää. Jos flunssa vielä päällä niin älämöly on infernaalista, mitä se on muutenkin :(

Vierailija
31/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa nukkuisi kuorsaajan kanssa samassa huoneessa. Menee terveys, päivät raivostuneena väsymyksestä. Ja on kuorsaajan homma yrittää parantaa itsensä, ne jotka vaan naureskelee asialle on idiootteja.

Vierailija
32/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa se kuorsaava sika.

Vierailija
33/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö apteekista löydy mitään apua kuorsaukseen? Käykääpä kysymässä. Muistelisin, että joskus oli ainakin jotain vaahtoa, mutta voin olla väärässäkin.

Meillä on kokeiltu vaahdot ja muut, mikään ei auta. Ei tennispallo paidassa, ei mikään. Herättäminen tönimällä auttaa noun minuutiksi, sitten taas jyrä alkaa käynnistyä. Mulla korvatulpat käytössä, mutta eihän ne kokonaan vaimenna sitä jyrinää. Jos nukahdan ensin, enkä herää yöllä, pystyn nukkumaan korvatulpilla. Lapsen itkua en aitten kuule, enkä välttämättä herätyskelloakaan aina.

Vierailija
34/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äänekäs nukkuja. Eli kuorsaan toisinaan, bruksaan (on kisko), höpisen, potkin, vaihtelen asentoa kymmeniä kertoja yössä. Tehtiin sitten miehelle nukkumissoppi rappusten ja olkkarin välimaastoon. Siellä sen kelpaa köllötellä rauhassa. Mua sinne ei kuulemma voi laittaa, kun silloin lastenkin uni häiriintyy.

Vierailija
35/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  ihmeessä ette nuku eri huoneissa jos se on mahdollista? Jos mies tuosta suuttuu niin eipä paljon

ajattele vaimon parasta. Me olemme jo vuosia nukkuneet eri huoneissa minun huonounisuuteni

takia,nyt voin heittelehtiä kyljeltä toiselle ja välillä nousta kävelemään enkä herätä miestä.

Vierailija
36/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pökin kylkeen "älä kuorsaa", sitten kääntyy toiselle kyljelle ja hiljenee hetkeksi.

Niin. Hetkeksi. Ei paljon lämmitä.

Vierailija
37/46 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on auttanut tyynyn korottaminen tai siis kahden päällekkäisen tyynyn käyttäminen. Tällöin hengitystiet pysyvät paremmin avoimena. Myös apteekista saatavat kuorsaussuihkeet ja nenäteipit ja avaavat nenäsuihkeet auttavat jonkin verran. Mutta useimiten käytän korvatulppia tai sitten mies nukkuu toisessa makuuhuoneessa..

Vierailija
38/46 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan eri huoneissa. Näin kummankaan ei tarvitse menettää hermojaan.

Näin myös meillä. Hyvää yhteiselämää ollut 21v. Toinen syy eri huoneessa nukkumiseen on erillainen vuorokausirytmi!

Vierailija
39/46 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi sopia että nukutaan vuoroissa, voi sitten yhdessä naureskella molemmat 4 tunnin yöunilleen.

Tein noin kuorsaavan exän kanssa, tosin emme olleet sopineet mitään, itse vain sopeuduin miehen kummalliseen unirytmiin. Hän nukkui varhaisesta aamusta iltapäivään, joten menin itse illalla aikaisin nukkumaan ja nousin siinä vaiheessa kun mies tuli viereen jyrisemään. Emme tuolloin kumpikaan käyneet töissä, ja mies sai kyllä 12 tunnin "yö"unet ja minäkin noin 7 tunnin, joten tuolla tavoin pärjättiin. Enää en kyllä huolisi kuorsaavaa miestä. Viereisessä huoneessa ei voinut edes kunnolla katsoa TV:tä kun mies jyrisi niin kovaa.

Vierailija
40/46 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen, koska alensi mun elämänlaatua ja terveyttä. Kuulonalenema todettu.