Miten kestätte, jos miehenne kuorsaa? Hermo alkaa mennä
Miksi lähinnä miehet kuorsaa? Mies on hyväkuntoinen, ei ylipainoa, mutta helvetinmoinen jyrinä. Nyt nukahti hetkeksi tohon sohvalle, niin johan jyrisee....
Kommentit (46)
Lyön sitä kylkeen joka kerta kun kuuluu kuorsaus. :D Onneksi ei saa helposti mustelmia.
Hyvin. Meillä on omat makkarit nykyään.
Voisi sopia että nukutaan vuoroissa, voi sitten yhdessä naureskella molemmat 4 tunnin yöunilleen.
Nukutaan eri huoneissa. Näin kummankaan ei tarvitse menettää hermojaan.
En kestäkään. Joskus käytin korvatulppia, mutta haluan kuulla, jos lapsilla on joku hätänä. Nykyään nukutaan muutenkin eri huoneissa, joten ongelma on poistunut / siirtynyt toiseen huoneeseen.
Mulla on korvatulpat ollu vuosikaudet käytössä :D ei kivaa mut minkäs teet..
Eri huoneissa mekin nukutaan. Korvatulpista ei ole yhtään apua eikä niitä voi edes pitää, kun korvakäytävät tulevat kipeiksi. Välillä sitten vieraillaan toistemme sängyissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähinnä miehet kuorsaa? Mies on hyväkuntoinen, ei ylipainoa, mutta helvetinmoinen jyrinä. Nyt nukahti hetkeksi tohon sohvalle, niin johan jyrisee....
Niin johan jyrisee.... :D:DDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Jätä se röhkijä!
REPS :DDDDDDDDDD
Hitto teitä. Oon vähän väsynyt ahahahah
En kestäkään enää. En voi enää elää niin, että vihaan miestäni 7 tuntia vuorokaudessa. Haluaisin katsoa sitä yölläkin ja tuntea rakkautta, mutten voi.
Seuraavan miehen kohdalla kurnutus kurkusta on kerrasta poikki.
Korvatulpat ei auta eikä kylkeen potkiminen joten me nukutaan eri huoneissa nykyään. Mies parka on kokeillut kaikkia vippaskonsteja tuohon kröhkäämiseen mutta mikään ei tehoa. Ja ihan oman mielenterveyden ja miehen hengissä säilymisen takia ratkaisu siis tämä. Uhkana joinakin öinä siis oli notta kuristan sen kun puukottamisesta olis tullut kauhia sotku eikä haulikkoa ole. Sotkua siitäkin ois tullu ja linnaa muutama vuosi.
Hyi kauhia mitä mä kirjotan!
Eikö tuo kuorsaus johdu kitarisoista tai kapeista sieraimista tms? Tutun mies meinas mennä suurentaa sieraimia, kun kuorsaa niin et avovaimo alkanu vihaa koko äijää kun ei saa nukuttua :D
Ties millaiset pyöreät sian sieraimet sieltä sit tulee, et lentää kaikki kärpäset sinne kesäsin . Sit on taas nenä ihan tukossa ja kierre on valmis..
Eri huoneet nukkumiseen, ainut toimiva ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo kuorsaus johdu kitarisoista tai kapeista sieraimista tms
Aikuisilla ei ole kitarisaa (joita on siis vain yksi). Yleensä se on surkastunut viimeistään parikymppisenä pois.
Meillä minä olen se joka kuorsaa ja käy kyllä miestä sääliksi. Nyt raskauden aikana vaan pahentunut, jospa helpottaa taas kunhan vauva syntyy eikä olisi jokaöistä.
Ahdistaa ja hävettää tämä kuorsaaminen mutten voi sille mitään. En ole ylipainoinen enkä tupakoi.
En kestäkään. Me ei nukuta vain eri huoneissa vaan peräti eri kerroksissa. Aluksi koetin nukkua olohuoneessa, mutta se v*tun jyrinä kuului kahden oven läpikin.
Nyt pärjätään, miestä harmittaa kun ei ikinä voida nukkua vierekkäin. Niin minuakin, mutta jos todella haluaisi tehdä asialle jotain, menisi lääkäriin.
Joskus yritin katsoa kuulokkeiden kanssa telkkaria olkkarissa kun mies nukkui. Normaalisti katsoessa volyymitaso on noin 17-24. Jotta sain peitettyä sen jumalattoman korinan, oli tason oltava 48, siis kuulokkeilla!! Vituttaa. Onneksi oman huoneen ah niin ihana hiljaisuus helpottaa hieman.
En kestäkään. Nukun sohvalla ja hermo menee tosissaan. Raskaana rv 32. Toisinpäin ei voi tehdä, kun valvon hieman pidempään kuin mies ja haluan katsoa esim sarjoja vielä yöllä. Mies naureskelee koko hommalle..