Teen huomenna herkkuruokaani, kun olen yksin kotona! mitä itse teet kun saat itse päättää?
Teen siis janssoninkiusausta kuohukermalla ja kaveriksi keitän pari punajuurta (en tykkää etikkaisista punajuurista). Tätä saa ehkä 1xvuoteen, aion niiiiin nauttia 😍
Kommentit (43)
Miksi syöt herkkuruokaasi vain kerran vuodessa?
Samaa kuin joka päivä: riisiä, jauhelihaaa ja kasviksia
Niin teen minäkin herkkuruokaani huomenna, eli kaalilaatikkoa. Tosin yksikseni olen ihan joka päivä, että sikäli huominen ei ole mitenkään poikkeus.
Lindströmin pihvit ovat sellainen ruoka, jota muut eivät perheessä syö. Niitä syön välillä ihan vain itselleni tehtyinä.
Kun olen yksin, en tee ruokaa ollenkaan. Laiskottelen.
Vastaan ruokahuollosta perheessämme, jossa on kolme teiniä ja kaksi pienempää lasta.
Jos yksin satun olemaan (erittäin harvinaista) en tod. laita mitään ruokaa. Juon viiniä!
Joku nyt tietysti älähtää epätasa-arvosta, mutta mies hoitaa siivouksen ja pyykkihuollon. Monet muut jutut sitten osaamisen mukaan puoliksi.
Kummatkin olemme kokopäivätöissä ja ansaitsemme suunnilleen saman verran.
Tonnikalakastiketta ja pastaa, päälle paljon juustoraastetta. Ah, jäi lemppariksi kouluruuista. <3
Saattaisin käydä vaikka Hesellä, jos joskus olisin yksin.
Kesäkurpitsa-jauhelihavuokaa. Tein eilen, tänään söin loppuja.
Vuohenjuustorisottoa, jossa on valkoviiniä. Ei kelpaa perheelle. Toisaalta hyvä, ei helmiä sioille.
En minä mitään herkkuruokia ala tekemään silloin jos olen yksin kotona. Voin sydä vaikka hernekeiton suoraan purkista kylmänä.
t. Mies
Täytettyä kesäkurpitsaa
Sushia
Kanaa ja vuohenjuustoa
Jotain hyvää keittoa (esim. Kana-kookoskeitto tai lohikeitto)
Näitä teen jos on "vapaailta" avomiehestä. Hän inhoaa keittoja, joten niitä teen tuolloin extramielelläni.
Mun herkkua on läskisoosi perunamuusilla. Mutta en osaa tehdä yhtä hyvää kuin isin tekemä. :(
Toinen lemppari on maksakastike, pekonisipulihöysteellä ja perunamuusin kanssa.
Olen tosi harvoin yksin, ehkä kerran vuodessa ja silloin menen kaupan lihatiskille ja pyydän leikkaamaan kaksi kolmen sentin paksuista naudan pihviä.
Ne nopeasti pannulla mediumiksi ja vihreä salaatti viereen. Punaviinipullo kyytipojaksi.
En ikinä raaskisi tuota koko perheelle.
Onko sinulla 364 perheenjäsentä vai miksi sinun ruokaasi syödään vain kerran viikossa? Mä teen pari kertaa viikkoon omia lempiruokia, nopeasti niistä on tullut muidenkin lempiruokia. Makuihin totutaan syömällä. Ja sitä syödään, mitä on.
Mä syön aina pakasteesta Grandiosan pepperonipitsan kun olen yksin,kun muuten en ikinä niitä "saa". Muu perhe inhoaa niitä,joten kun olen yksin pakko vetää sellanen,vaikka ei ole edes kauhean hyvää. Tiedä mikä pakkomielle iskenyt:).
En mitään kunnollista ruokaa :D pelkästään itelleen ei jaksa tehä. Mutta teen omia suosikkeja aivan siinä missä muuttenkin perheenjäsenten, kun kaik on paikalla
Sisäfileepihvi, salaattia. Tai jos on saatavilla, niin siika-tai kuhafilee voissa paistettuna. Lisukkeena perunasose.
Tai sitten mozzarellatäytteiset lihapullat, spagettia ja valkosipulileipää.
Tai sitten hakisin Kotipizzan pizzan ja cokista 0,5 litran pullossa.
Ehkä myös leipoisin jotain.
Usein salaattia, tai joku ruoka pakasteesta (pakastan useinjos jää ruokaa yli, joskus syön lounaaksi töissä).viimeksi tein tosin tattipastaa kun olin yksin.
Tilaan sushia