Onko muilla pikkuhousunsuojat päivittäin käytössä?
Minulla on.
Olen aina niin kostea että ilmankaan en pysty olemaan.
Työpäivinä ja kodin ulkopuolella joudun käyttämään. valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää kun pitää niin usein käyttää noita suojia.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääs naiset lääkärin puheilla. Ei ole normaalia, että vuotoa tulee noin paljon.
No kylläpä vaan on. Harmittavan vähän tästä vaan puhutaan. Ei "jatkuvasti märkä" nainen ole mikään luonnonoikku, toiset vaan on sellaisia. Ärsyttäväähän tämä toki on ja mieluummin ottaisin sen saharamaisen kuivuuden (tuttu alkuraskaudesta), siihen kun sentäs on apuja. Toisin kuin tähän jatkuvaan kosteuteen :P Mutta ei se auta, pikkuhousunsuoja aina housuissa on mentävä (ja kyllä, olen kokeillut myös yli 3kk oloa ilman suojaa, ei vaikutusta valkovuodon määrään...) Vaihdevuodet toivottavasti tuovat helpotuksen, nyt jo nelikymppisenä on välillä kuukausia kun ovulaation ja menkkojen välissä voi olla välillä ilman suojaa, jihuu!
Niin ja itsellä on myös TODELLA runsaat menkat, liekö näillä asioilla tekemistä keskenään.
Minä niin olen kanssasi samaa mieltä tässä asiassa. Olen gynenkin kanssa jutellut tästä ainaisesta liukkaudesta johon ei tosiaan auta mikään. Minä vaan olen tällainen joka on aina valmiina "tositoimiin". Mutta kaikkeen tottuu.
Pikkuhousunsuojia siis käytän päivittäin tämän jatkuvan valumisen takia. Mutta onneksi minulla on kohtalotovereita. ;)
Ei ole, kun ei mulla tule mitään valkovuotoa.
N55
Ei kannata hautoa vaginaa muovin alla päivittäin. Jos vuoto on noin runsasta, on ehkä joko tulehdus tai ph-epätasapaino. Kokeile niin, että syöt päivittäin hyviä maitohappobakteereja (ab-jugurtti, piimä, hapankaali...) ja kokeilet niukan vuodon menkkapikkareita. Öisin ehdottomasti ilman alushousuja tai mitään housuja.
Ne suojathan vaan ärsyttää ja lisää kutinaa? Muistakaas nyt että ihmiset on erilaisia ja hygieniastakin voi huolehtia kukin tavallaan. Ei kaikkea tarvi "hyväksyttää" tällä palstalla.
Pimppa on itsestään puhdistuva uuni.