Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein pihalle mahtavan lumiakan, jolla on isot tissit

Vierailija
17.01.2018 |

Ja laitoin sille käteen kyltin, jossa lukee "Olen Jennica". Viereisessä talossa asuu sen niminen, mua vuotta vanhempi tyttö, jolle on viime vuoden aikana kasvanut kunnon melonit. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsesi siihen viereen.

Vierailija
2/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet provo, ei Suomessa voi tehdä tällä hetkellä lumiukkoja eikä liioin akkoja koska joka puolella on reilusti pakkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet provo, ei Suomessa voi tehdä tällä hetkellä lumiukkoja eikä liioin akkoja koska joka puolella on reilusti pakkasta.

Buahahahaa! Oletpa avuton! :D

Vierailija
4/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja laitoin sille käteen kyltin, jossa lukee "Olen Jennica". Viereisessä talossa asuu sen niminen, mua vuotta vanhempi tyttö, jolle on viime vuoden aikana kasvanut kunnon melonit. :D

Muistan kun mekin tehtiin siinä nelos-viitosluokalla kavereiden kanssa lumiukko, jolla oli tissit ja pippeli molemmat. Oli ne sukupuolisuuteen liittyvät jutut niin  jännittäviä siinä iässä. 

Kysymys ap:lle: Mitä sinun ikäisesi alakoululainen tekee Vauva-palstalla?

Vierailija
5/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat haaveilla sellaisesta naisesta.

Vierailija
6/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat haaveilla sellaisesta naisesta.

Ai kylmästä ja paikallaan makaavasta naisesta? No, sellainen on aika monella...

Vierailija
7/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut kylttiin #metoo. Se on nyt trendikästä. Nyt kuuluu kirjoittaa somessa #metoo kuuluakseen joukkoon.

Lumiakka halunnee olla muodissa mukana. - paljaine tisseisään vaikuttaa olevan feministi.

Vierailija
8/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun mekin tehtiin siinä nelos-viitosluokalla kavereiden kanssa lumiukko, jolla oli tissit ja pippeli molemmat. Oli ne sukupuolisuuteen liittyvät jutut niin  jännittäviä siinä iässä. 

Kysymys ap:lle: Mitä sinun ikäisesi alakoululainen tekee Vauva-palstalla?

Tuota, ap:stä en mitään tiedä, mutta: eikö kaikki käyttäjät täällä ole alakoululaisia?

Vierailija
9/9 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä lumiakka ilman kunnon hinkkejä olisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi