Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla pikkuhousunsuojat päivittäin käytössä?

Vierailija
17.01.2018 |

Minulla on.
Olen aina niin kostea että ilmankaan en pysty olemaan.
Työpäivinä ja kodin ulkopuolella joudun käyttämään. valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää kun pitää niin usein käyttää noita suojia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valkovuotoa tulee liikaa, toosan voi pestä vedellä sisältä asti. Käytän itse aina suojan ja toosan välissä kolmea vessapaperipalaa, joita on näppärä vaihtaa ja olo on kuiva.

Vierailija
22/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukkikaa jo suunne, nolaatte kaikki naiset. en minä ainakaan tartte mitään pikkuhousunsuojia koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykysin enää mistään niitä mustia pikkuhousunsuojia, en oo ainakaan nähny missään? Käytän paljon mustia pikkareita ois kiva kun ei valkosta vilkkus pikkareista riisuuntuessa esim työpaikan pukuhuoneessa ja kuntosalilla.

Vierailija
24/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän runsaan valkovuodon takia muuten alkaa haista päivän mittaan.

Vierailija
25/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen avanne josta menkkaveri menee kätevästi pussiin.

Vierailija
26/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 7 ja lisään vielä, että stringien käyttö on arkisin käytännössä mahdotonta kun vuoto on tosiaan niin runsasta ja kangasta on niissä vähemmän mitä muissa suojissa. Eikäs stringien kanssa voi edes oikein käyttää pikkuh.suojaa, tai kömpelöltä se kyllä tuntuu.

millanen idiootti ylipäätä käyttää narua perseessä. mikäs vika tavallisissa alkkareissa on. 

en ymmärrä.

No mulla ainakin pylly näyttää paljon paremmalta stringeissä. Ja stringit pysyy paremmin paikoillaan eikä edes tunnu siltä kuin olisi alushousut. Eikä näy rumat rajat. Ja stringit on monesti hienompia kuin normaalit alkkarit ulkonäöltään.

Vierailija
27/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vi**u pi**unne vuotaa verta ja vielä hapankermaakin. Yök!!!

Vierailija
28/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-6 kertaa päivässä varsinkin oviksen aikaan ja silloin jos on kovin vaeltelevia ajatuksia :)

Vierailija
29/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus päivittäin, koska olin sitä mieltä, että valkovuotoa tulee niin paljon että muuten olisivat pikkuhousut märkinä jatkuvasti. No, alkaessani seurustelemaan, tuntui ällöttävältä että koko ajan oli suoja housuissa eikä voinut "kuherrella" "spontaanisti" Jätin suojan vain pois ja nyt olen vuosia ollut ilman, eikä todellakaan ole pikkuhousut märkinä jatkuvasti. Joten kyllä omalla kohdallani ainakin se suoja lisäsi vuotoa..

Vierailija
30/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 7 ja lisään vielä, että stringien käyttö on arkisin käytännössä mahdotonta kun vuoto on tosiaan niin runsasta ja kangasta on niissä vähemmän mitä muissa suojissa. Eikäs stringien kanssa voi edes oikein käyttää pikkuh.suojaa, tai kömpelöltä se kyllä tuntuu.

millanen idiootti ylipäätä käyttää narua perseessä. mikäs vika tavallisissa alkkareissa on. 

en ymmärrä.

No mulla ainakin pylly näyttää paljon paremmalta stringeissä. Ja stringit pysyy paremmin paikoillaan eikä edes tunnu siltä kuin olisi alushousut. Eikä näy rumat rajat. Ja stringit on monesti hienompia kuin normaalit alkkarit ulkonäöltään.

tämä todisti juuri sen, että stringien käyttäjät on täydellisiä lahopäitä.

"pysyy paremmin paikoillaan"? Mitä?

"eivät edes tunnu siltä kuin olisi alushousut", juu no ei varmaan, koskas naru perseessä korvaisi alushousut.

"Eikä näy rumat rajat" mitkä helvetin rajat ja minne eivät näy ja minne ovat ennen näkyneet.

"ovat monesti hienompia ulkonäöltään" Kuka niitä katselee, vai katseletko itse, vai mitä ihmettä alusvaatteen ulkonäöllä on merkitystä. Alusvaatehan on jo nimensäkin mukaan muiden vaatteiden alla, huom: alla.

Vierailija
31/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä.

"eivät edes tunnu siltä kuin olisi alushousut", juu no ei varmaan, koskas naru perseessä korvaisi alushousut.

"Eikä näy rumat rajat" mitkä helvetin rajat ja minne eivät näy ja minne ovat ennen näkyneet.

"ovat monesti hienompia ulkonäöltään" Kuka niitä katselee, vai katseletko itse, vai mitä ihmettä alusvaatteen ulkonäöllä on merkitystä. Alusvaatehan on jo nimensäkin mukaan muiden vaatteiden alla, huom: alla.

No mitä sitten, vaikka onkin sitä mieltä. Jos et itse käytä stringejä niin tekeekö se sinusta jotenkin viisaamman kuin stringejen käyttäjät. Ei pitäisi olla mikään älykkyyden mittari.

Vierailija
32/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen valkovuoto voi olla gluteeniallergiasta johtuvaa.

Vierailija
33/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä.

Jooh, pysy sinä vaan niissä muotoilevissa sloggin alushousuissasi

Vierailija
34/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vaippalappu toosassa. Aika hassua. 

Vierailija
35/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö taas täällä jankkaamassa?! Kiitos taas tiedosta. Mikään tässä maailmassa ei ole yhtä kiehtovaa kuin sun pikkuhousunsuojas💩

Vierailija
36/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas valkovuoto voi kertoa korkeammasta (tai siis naiselle hyvästä/normaalista) estrogeenitasosta. Tästä samasta syystä vuoto usein lisääntyy raskausaikana, kuin estrogeenitaso nousee. Tuollaisella ominaisuudella varustettu nainen voi tulla myös kaiken järjen mukaan helpommin raskaaksi.

Vierailija
37/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on olemassa kankaisia kestopikkuhousunsuojia, iholle parempia. Pesukoneeseen 60 kuten muutkin alushousut.

Tai sit vaan vaihtaa pikkareita usean kerran pvän aikana.

Vierailija
38/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä enää. ärsyttää ihoa ja lisää tutkitusti valkovuodon määrää

Vierailija
39/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä.

Katso peiliin ja mieti kuka täällä on se lahopää. Se millaisia alusvaatteita käyttää, ei ole mikään älykkyyden mittari, vaikka niin idiootti oletkin että sellaista kuvittelet. Se kertoo susta paljon ihmisenä, että haukut ja tuomitset stringien käyttäjät lahopäiksi ja idiooteiksi. Sinä tässä se idiootti olet kun ajattelu on noin lapsellisen yksinkertaista ja mustavalkoista. Mitä se sinun persettäsi kutittaa, millaisia alushousuja ihmiset tykkää käyttää? Mahdatkohan olla saanut edes peruskoulua käytyä loppuun, vai oletko vain hölmö provo?

Vierailija
40/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääs naiset lääkärin puheilla. Ei ole normaalia, että vuotoa tulee noin paljon.

No kylläpä vaan on. Harmittavan vähän tästä vaan puhutaan. Ei "jatkuvasti märkä" nainen ole mikään luonnonoikku, toiset vaan on sellaisia. Ärsyttäväähän tämä toki on ja mieluummin ottaisin sen saharamaisen kuivuuden (tuttu alkuraskaudesta), siihen kun sentäs on apuja. Toisin kuin tähän jatkuvaan kosteuteen :P Mutta ei se auta, pikkuhousunsuoja aina housuissa on mentävä (ja kyllä, olen kokeillut myös yli 3kk oloa ilman suojaa, ei vaikutusta valkovuodon määrään...) Vaihdevuodet toivottavasti tuovat helpotuksen, nyt jo nelikymppisenä on välillä kuukausia kun ovulaation ja menkkojen välissä voi olla välillä ilman suojaa, jihuu!

Niin ja itsellä on myös TODELLA runsaat menkat, liekö näillä asioilla tekemistä keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi