Onko muilla pikkuhousunsuojat päivittäin käytössä?
Minulla on.
Olen aina niin kostea että ilmankaan en pysty olemaan.
Työpäivinä ja kodin ulkopuolella joudun käyttämään. valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää kun pitää niin usein käyttää noita suojia.
Kommentit (45)
on olemassa kankaisia kestopikkuhousunsuojia, iholle parempia. Pesukoneeseen 60 kuten muutkin alushousut.
Käykääs naiset lääkärin puheilla. Ei ole normaalia, että vuotoa tulee noin paljon.
Mä oon käyttäny teiniajoilta asti päivittäin, mulla on sen verran kostea alapää (normaali ominaisuus mulla) että jos en käytä, niin alkkarit on aina märät. Pikkarinsuojista ei ole tullut mitään ongelmia ikinä, joten miksipä en käyttäisi, kun olo tuntuu sillai mukavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Käykääs naiset lääkärin puheilla. Ei ole normaalia, että vuotoa tulee noin paljon.
Ei oo löytyny mitään syytä on tutkittu on vaan mun ominaisuus joillain vaan on runsaampi eritys.
Olen juuri lähdössä salille ja laitan suojan, koska häpeän jos v###nkuva jää siihen penkkiin. Muuten en käytä paitsi matkoilla.
Hep! Mulla tuli teini-iässä ihan törkeen paljon valkovuotoa, usein alushousut ihan märkänä. Vanhemmiten se on vähän helpottunut, mutta edelleen on pakko käyttää pikkuh.suojaa arkisin joka päivä. Ei ole mukava olla töissä housut märkänä - inhoan sitä tunnetta. Yleensä riittää se, että pidän suojaa keskipäivään asti (käyn 8h päivätyössä) ja sitten otan pois ja kotona vaihdan puhtaat alushousut tilalle. Viikonloppuisin en pidä suojaa, mutta joudun vaihtamaan alkkarit 1-3 kertaa päivän aikana silloin. Olen todella tyytyväinen Alwaysin superohueen suojaan, se on alle 1mm paksuinen. Saa Cittareista, Prismoista, S-market ja K-supermarket.
Mistä sen tietää, onko se erite valkovuotoa vai esim. tihkuvaa virtsaa?
sulla on tulehdus jos vittu lähmää ja vuotaa koko ajan. ei normaalia
Olen 7 ja lisään vielä, että stringien käyttö on arkisin käytännössä mahdotonta kun vuoto on tosiaan niin runsasta ja kangasta on niissä vähemmän mitä muissa suojissa. Eikäs stringien kanssa voi edes oikein käyttää pikkuh.suojaa, tai kömpelöltä se kyllä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Hep! Mulla tuli teini-iässä ihan törkeen paljon valkovuotoa, usein alushousut ihan märkänä. Vanhemmiten se on vähän helpottunut, mutta edelleen on pakko käyttää pikkuh.suojaa arkisin joka päivä. Ei ole mukava olla töissä housut märkänä - inhoan sitä tunnetta. Yleensä riittää se, että pidän suojaa keskipäivään asti (käyn 8h päivätyössä) ja sitten otan pois ja kotona vaihdan puhtaat alushousut tilalle. Viikonloppuisin en pidä suojaa, mutta joudun vaihtamaan alkkarit 1-3 kertaa päivän aikana silloin. Olen todella tyytyväinen Alwaysin superohueen suojaan, se on alle 1mm paksuinen. Saa Cittareista, Prismoista, S-market ja K-supermarket.
En tiennyt ihmisten vaihtavan alusvaatteita 3 kertaa päivässä. o_O Tämähän tekee tuolla tahdilla 21 kpl alushousuja viikossa, huh.
Joka tuutista kyllä työnnetään näitä vagisaaneja ja muita salvoja kuiva pinppaisille, mutta meille päinvastaisesta kärsiville ei ole mitään apua. Tämän todennut useampi lääkäri myös. Ja tällä palstalla on kaksi asiaa joita ei kannata sanoa, vaikka niistä itselle olisi ongelmaa: märkää pinpettiä ja lasten saannin helppoutta. Kyllä on ne kakkamyrskyt nähty..
Ei ole koskaan. Siteitä käytän verikekkerien aikana, muuten on ihan alushousut vaan alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 7 ja lisään vielä, että stringien käyttö on arkisin käytännössä mahdotonta kun vuoto on tosiaan niin runsasta ja kangasta on niissä vähemmän mitä muissa suojissa. Eikäs stringien kanssa voi edes oikein käyttää pikkuh.suojaa, tai kömpelöltä se kyllä tuntuu.
millanen idiootti ylipäätä käyttää narua perseessä. mikäs vika tavallisissa alkkareissa on.
en ymmärrä.
Joo, harvemmin tulee se 3 kertaa vaihdettua, 1-2 riittää useimmiten. Ovulaation aikoihin vuotaa ja kunnolla vasta vuotaakin....
T. nro 7
Joskus käytin kuukautisten loppupäivänä, tai kun odottelin niiden alkua ja piti lähteä jonnekin. Mutta en ole vuosiin enää käyttänyt kun ei ole menkkojakaan. Ei ole valkovuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Joka tuutista kyllä työnnetään näitä vagisaaneja ja muita salvoja kuiva pinppaisille, mutta meille päinvastaisesta kärsiville ei ole mitään apua. Tämän todennut useampi lääkäri myös. Ja tällä palstalla on kaksi asiaa joita ei kannata sanoa, vaikka niistä itselle olisi ongelmaa: märkää pinpettiä ja lasten saannin helppoutta. Kyllä on ne kakkamyrskyt nähty..
Ei ihme, en minäkään ymmärrä miksi jotain pimppi- ja eritejuttuja täällä pitää jauhaa, ällöttää vähemmästäkin. Menkää mieluummin lääkäriin tai mitä tahansa. Vai onkohan alottaja joku perverssi runkkari.
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä äärimmäisyydestä toiseen. Etenkin pitkien housujen kanssa käytin pikkuhousunsuojia, kun oli muuten liian märkä fiilis. Sitten tuli vaihdevuodet ja ongelmaksi toinen ääripää. Rutiseva kuivuus. Enää en tarvitse pikkuhousunsuojia vaan Vagifemia. Sellaista se vaan on. Luonnon kulku.
Käytän ovulaation aikaan koska sillon on märkänä kokoajan ja kastuu päällihousutkin ilman suojaa muuten ei oo tarvetta.
Kyllä käytän niitä melkeen aina paitsi öisin. Mulla valkovuoto on aina runsasta ja joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä. Vaihdan suojaa useesti päivässä ettei haudo liikaa.