Paljonko tililläsi on rahaa?
Kommentit (108)
Käyttötilillä 750 e, säästötilillä 2000 e. Oon ollut vasta 4 kk töissä ja kohta taas työttömyys häämöttää edessä. Ei kerkeä tarpeeksi säästää.
Käyttötilillä nyt alle 1500e. Liian vähän tulo/menokirjanpitoon nähden... Johonkin on nyt rahaa vuotanut tai aiemmin :-(
Käyttötilillä 385e, säästötilillä 2900e.
Sain juuri parempipalkkaisen työn joten nyt voin alkaa säästää enemmän, n.500e/kk.
Vierailija kirjoitti:
5247e ja 75 senttiä. Miehellä on numero ja 6 nollaa perässä , mutta hän on pyörittänyt jo 20 vuotta omaa lvis firmaansa. Itse teen osa-aika töitä ihan sen takia, että pysyn jotenkin mukana arjessa ja näen ihmisiä.
Onko kivaa kun köyhät alapeukuttaa. Noin se menee aina. Parmpi vaan että nautit elämästä ja jätät läskit työttömät kärsimään.
0 euroa...paska mäihä elämässä....raha-asiat päin helvettiä. Mistään ei tule mitään.
Meidän kaikilla tileillä yhteensä noin 28 000€ ja syy siihen on, että tarkoitus alkaa remppaa tehdä.
Jotain vähän alle 20000, usealla tilillä niin en tarkkaa tiedä, osakkeissa kuusinumeroinen luku, eikä ala ykkösellä. Viisi sijoituskämppää, OKT, tallissa iso mersun maasturi ja BMW M3
Köyhät voi alapeukuttaa jos siitä tulee parempi mieli.
370e ja Ethereumeissa oli maanantaina 600e, nyt en uskalla edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vähän alle 20000, usealla tilillä niin en tarkkaa tiedä, osakkeissa kuusinumeroinen luku, eikä ala ykkösellä. Viisi sijoituskämppää, OKT, tallissa iso mersun maasturi ja BMW M3
Köyhät voi alapeukuttaa jos siitä tulee parempi mieli.
Miten bmv sinne tilille mahtuu?
Lukutaito ei vahvin puoli taida olla... Joo ja en ole köyhä vaan tuo ken pitää 28 000€ tilillä ilman leuhkimisia
Käyttötileillä ~1500, säästötilillä 25000 tiettyä hetkeä odottamassa. Sijoitusvarallisuutta on myös. En ole rikas mutta minulla on asiat hyvin.
Sellainen 10k. Köyhä opiskelija kun olen. Osakkeissa on vielä pari tonnia kiinni. Tällä pitäisi pärjätä ensi kesään asti, mikäli ei kesätyöpaikasta tarjota vuoroja.
M32.
No en sentään. Ihan uteliaisuuttani lähdin kyselemään.
Pari euroa. Maanantaina saan lisää rahaa. Lainaan kaverilta parikymppiä niin hyvin pärjään sinne asti.
28,59 e. Huomenna tulee työttömyystuki josta jäänee n. 150 euroa elämiseen. Kyllä sitä aina pärjää ku on pärjättävä
2,71e. Enskuussa parempi tilanne kun karenssi loppuu. Ihmeen paljon rikkaita tällä palstalla.
Noin 500 e ja 12 000 e kahdella eri tilillä.
2000€.
Säästötilejä tai sijoituksia ei ole.
Ei ku joo, s-bonusten tilillä joku 100€ lisäksi.