Paljonko tililläsi on rahaa?
Kommentit (108)
Käyttötilillä 1500e ja säästötilillä 17000e. Näistä opintolainaa 4000e. Säästän asuntoon.
Tilillä 3.80€ ja lompakossa 5,20€. Eläke tulee 1.2. Ai joo ja toisella pankkitilillä on 1,20€.
Tilillä noin 15000, rahastosijoituksissa sitten enemmän,
Käyttötileillä 700 ja 1000, säästötileillä 30000 ja 4000
Käyttötilillä 3253,46 euroa. Säästötilillä 454,32 euroa.
798,60 käyttötilillä, toisella tilillä n. 900e.
Käyttötilillä 30e, säästötilillä 450e. Käteisenä 20e. Seuraava tulo on tammikuun lapsilisä.
Käyttötilillä 1450 (seuraava tili alle 2 viikon päästä)
Säästötilillä 800 (ihan liian vähän)
Sijoituksissa 12000 (joihin ei kosketa vielä pitkiin, pitkiin aikoihin)
Perussäästötilille pitäisi saada useamoi tuhat, niin olisi vähän turvallisempi olo.
Miksi teillä on jotain säästötilejä? Mitä ihmettä, elämmekö me vielä viime vuosituhannella???
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on jotain säästötilejä? Mitä ihmettä, elämmekö me vielä viime vuosituhannella???
Jos sijoittamisesta mitään ymmärrät, niin tiedät varmasti mitä on hajautus ja lyhyet korot.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyt muka tosissaan, niin mulla on sen takia, että jätän käyttötilille aina kuun aikana
tarvittavan summan. Lasken sen tarkkaan etukäteen. Siirrän kaiken ylijäävän säästötille. Henkisesti on vaikeampi ottaa rahaa säästötililtä eli se toimii mulle niin kuin itsekontrollina. Mulle säästötili on yllättäviä tilanteita ja matkustelua varten.
Mulla tämä syy, muilla voi olla eri syitä.
-1,99€. Tili tulee 16.2. En tiedä mitä vittua teen. Ja ei, en dokaa tai käytä kamaa tms. Tämä valtio ei auta omiaan. Tuloni ovat 300€/kk. Tukia en saa. Itken itseni uneen.
Jännä että silloin kun tienasin yli 3000€ kuukaudessa, kuvittelin maksavani veroja just tällaista varten. Mutta ei.
Olen laihtunut lyhyessä ajassa 10kg koska rahaa ruokaan on niin vähän. Kai se on pakko alkaa myymään itseään :(
Käyttötilillä aikalailla tarkalleen 1000 euroa, ma oli palkkapäivä ja seuraava palkka tulee vasta 15.2. niin kyllä kerkeää hupenemaan.
Lainatilllä on noin 2000, se on mun ja miehen yhteinen tili mistä menee joka kk asuntolainan lyhennys ja muita asumiseen liittyviä maksua (yhtiövastike, vesi ja lämpö jne).
Sitten on vielä s-pankin tili, ei mitään hajua mitä siellä on. Ehkä muutama satanen.
Vähän yli 50000€.
Joo, se on vähän liikaa nollakorolla makuutettavaksi mutta tuli just bonarit ja keksin noille kohta sijoituskohteen.
Vierailija kirjoitti:
-1,99€. Tili tulee 16.2. En tiedä mitä vittua teen. Ja ei, en dokaa tai käytä kamaa tms. Tämä valtio ei auta omiaan. Tuloni ovat 300€/kk. Tukia en saa. Itken itseni uneen.
Jännä että silloin kun tienasin yli 3000€ kuukaudessa, kuvittelin maksavani veroja just tällaista varten. Mutta ei.
Olen laihtunut lyhyessä ajassa 10kg koska rahaa ruokaan on niin vähän. Kai se on pakko alkaa myymään itseään :(
Millä perusteella et saa esim. toimeentulotukea?
Säästötilin saldoa en ole katsonut, sinne on mennyt vain molempien lasten (9 ja 7 vuotiaat) kaikki lapsilisät.
Käyttötilillä on noin 2300 euroa.
Yhtä paljon kuin rolls roycessa tehoja: riittävästi
1700e. eio paljon. Miehellä on 1400