'Joka toinen mies elää seksin puutteessa' -entä me naiset ?
Hei naisväki!
Mitä mietteitä herää kun puhutaan miehen puutteesta ja naisen haluttomuudesta ?
Tunnen omasta ystäväpiiristä monia naisia, jotka itse kokevat seksin liian pieneksi osaksi suhdetta aka miehen haluttomuudesta johtuva seksin vähyys suhteessa.
Itse olen elänyt muutamassa parisuhteessa ja suurimmaksi osaksi halut ovat kohdanneet. Tämän hetkisessä suhteessa koen, että omat halut eivät kohtaa miehen haluihin. Harrastamme seksiä ehkä kerran viikossa/2.viikkoon kun sitä pyydän. Suurimmaksi osaksi seksuaaliset eleet mieheltä puuttuu täysin, ei oma-aloitteisuutta, seikkailunhalua tai muutakaan. Vastahakoisesti suostuu seksiin ja hekuma-aikaan aloittaa itse muutamat kovat vedot, jonka jälkeen pikapesulle ja kylkeä kääntäen käy nukkumaan.
Tiedän, että joissain määrin naiset voivat olla hankalampia kuin miehet. Halutaan esileikki, lämmittelyä ennen realdealia, halutaan luoda seksistä eroottinen / romanttinen kokemus leikeillä kuin leikeillä. Eli käytännössä naisten seksuaaliset *halut* ovat erilaiset kuin miehillä. En väitä etteikö mies haluaisi normaalista poikkeavaa seksiä, mutta aika moni pitkälti tyytyy työntöön ja tulemiseen.
Mutta mitä mieltä herättää ? Olenko ystävieni kanssa ainut tässä planeetassa, joka toivoisi enemmän seksiltä ? Miten olette selättäneet haasteet seksin suhteen ? Miten uskaltaa puhua seksistä loukkaamatta toista ?
Kommentit (2)
Herra 1/1 , millainen luonne vaikuttaa negatiivisesti seksiin ? Onko kysessää seksin aikana oleva käytös vai ennen sitä ?
Et varmaan ole ainoa. Olen mies, enkä halua avokkiani mutta se johtuu hänen luonteenpiirteistään, ei ulkonäöstä.