Olen lentokoneessa matkalla Roomasta Berliiniin (työmatka). Haluatko kysyä jotain?
Nyt aletaan laskeutua, noin puolen tunnin päästä Berliinissä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tienaat suurinpiirtein kk? Saat kuitenkin erittäin hyvät matkakulukorvaukset noilla ulkomaantyömatkoilla. :)
Ensimmäinen kokous ohi, toinen alkaa reilun puolentoista tunnin päästä. Nyt istun kahvilassa niin mukavassa nojatuolissa, että meinaan nukahtaa tänne.
Tienaan ihan hyvin, mutten mitään viisinumeroisia summia.
Välillä tällainen reissaaminen on uuvuttavaa, mutta minua ei saisi toimistotyöhön ikinä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saat aikasi kulumaan lentokentillä, lennoilla ja hotellissa? Ymmärsin, että matkustat yksin?
Minulla on myös paljon lentoja vuodessa, keskimäärin yhdensuuntaista 4 lentoa viikossa. Välillä lentokentillä istuksiminen ottaa aivoon. Hotelleissa menen niin aikaisin nukkumaan kuin voin ja yleensä syön reissussa tosi huonosti.
Haluaisin tylsän 8-16-toimistotyön :(
Teen töitä lentokentillä ja hotelleissa. Käytän muun ajan kaupunkeihin tutustuen. Käyn joissain kaupungeissa niin usein, että minulla on siellä esim. kuntosalikortti Genevessä tai uintikortti Roomassa. Kun joissain tulee käytyä usein, niistä tulee arkisia paikkoja.
ap
Paljonko tienaat suurinpiirtein kk? Saat kuitenkin erittäin hyvät matkakulukorvaukset noilla ulkomaantyömatkoilla. :)