GALLUP: Pystytkö pussailemaan selvinpäin ihmistä, jota kohtaan ei ole tunteita?
Musta suutelu on niin intiimiä. Pikku pusu eri, mutta muutoin, miksì?
Kommentit (12)
Jonkun pikku pusun pystyn, mutta mitään enempää en halua. Jos pussaan, kertoo se että helliä tunteita löytyy.
Mutta mulle on käynyt niin myös, että eräs "hetero"nainen halusi pussailla mua aina kun nähtiin, ja ajattelin tietty että hänellä tunteita. No ei kuulemma ollut.
En osaa sanoa nykyään. Ennen pystyin. Nykyään olen niin perkeleen nirso että pitää olla jonkunlaista ihastumista mieheen että pystyn hänen kanssaan hommailemaan.
Ei tee kyllä yhtään mieli.
Vastenmielistä suuteloida jos ei tunteita.
Mä en pussaile vaikka olis tunteitakin mukana. Se vaan on niin ällöttävää. Onneksi oma mieskään ei tunnu sitä enää kaipaavan. Mieluummin osoitan hellyyttä muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta miksi haluaisin?
Sama. Miksen pystyisi? Toisaalta, miksi haluaisin?
Vierailija kirjoitti:
Ei tee kyllä yhtään mieli.
Vastenmielistä suuteloida jos ei tunteita.
Miksi ihmeessä edes suutelee, jos toista kohtaan ei olisi tunteita?!
Kysyin lähinnä siksi, että mulla oli ystävä joka tykkäsi pussailla kovasti tavatessamme. Minä kun oon lesbo. No luulin tietysti, että hän oli minuun ihastunut, mutta kielsi asian täysin ja pisti välimme poikki. Itsellä oli tunteita siinä kohtaa.
Öh, miksi? Voisin, jos pitäisi, en siitä alkaisi esim. oksentamaan, mutta en myöskään saisi mitään mielihyvää. Sama kännissäkin.
Vähän sama halaamisenkin kanssa. Halailen sosiaalisista syistä silloin, kun olisi outoa olla halaamatta (vaikka kaveri muuttamassa ulkomaille, tai vaikka onnittelun/suruvalittelujen yhteydessä), mutta vain oman rakkaan halaaminen tuntuu merkitykselliseltä ja hyvältä.
Mutta on näitä ihmisiä, jotka tunteitta pussailee, kiinnostaa miksi??
En kännissäkään.