lapsen koira-allergia
miten te vanhemmat, joille koira on ollut se henkireikä, olette selviytyneet lapsen koira-allergiasta ja siitä kun koirasta on jouduttu luopumaan??
itselläni suru on suuri, sillä koiraa oltiin toivottu 7vuotta, kunnes lapset olisivat isompia oli ajatus. Nyt lapsemme sitten saikin astmakohtauksen tyylisen eräänä yönä ja päivälläkin oli raskas hengittää!! Koira ehti olla meillä vain vajaan viikon verran!!
Lapselle ei ennen ole tullut oireita koirista kun ollaan oltu kylässä perheissä joissa on koiria. Astmakin on ollut sellaista flunssan yhteyksissä olevaa " astmaa" . Ilman lääkkeitä on ollut jo pari vuotta.
Mulle koira on lähes henki ja elämä. Lapset tietenkin menee edelle ja siksi koirasta luovuttiinkin, mutta kertokaa jos teillä on vastaavanlaisia kokemuksia ja miten olette siitä henkisesti selviytyneet. Olen masentunut ja kiukkuinen kun en ole kiinnostunut mistään muusta harrastuksesta kuin koiraharrastuksista. Ennen lapsia meillä oli koira ja sen kanssa harrastin paljon. Nyt tuntuu niin lopulliselta kun ei voi enää haaveilla edes koirasta! Se tietty kiintopiste mikä minulla on ollut jo 7vuoden ajan on viety pois. Ja se että monet sanoo; hoida tuttavien koiria, ei muuten auta pätkääkään!! Vastatkaa pian...