Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaste: aion juoda joululahjaksi saamani pullon ja syödä joululahjasuklaalevyn

Vierailija
16.01.2018 |

Kumpikaan ei nappaa mutta otan niitä kuin lääkkeitä eli 25cl punaviiniä joka ilta kahden suklaapalan kera. Kun ne ovat loppuneet tulen raportoimaan miltä tuntuu ja muuttuiko elämäni paremmaksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä viini mitään kauheaa ole mutta heti alkoi lämmittää sisuskaluja vaikka otin sitä vasta 10 ml.

Vierailija
2/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, joku on rohmunnut puolet joululahjasuklaastani!

Olisi mielenkiintoista tietää mitä minun terveydelleni tapahtuu jos jatkaisin tätä yhdistelmää joka ilta vaikkapa kolmen kuukauden ajan? Toki joudun sitten käymään itse ostamassa lisää tummaa suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaraportti: aamulla särki hieman päätä mutten ole varma johtuuko se noista eilisiltaisista ”lääkkeistä”. Muuten kyllä nukuin kuin tukki mutta olin kyllä todella väsynytkin eilisiltana. Jatkan tänään ihmiskoetta. Kukaan perheenjäsenistä ei tunnustanut suklaavarkautta mutten usko lemmikkimme osaavan avata ja sulkea noin siististi suklaata.

Aiemmin lapset ovat ottaneet välillä kaapista leivontasuklaata ja teipannet pokkana pakkauksen kiinni ;). Nyt lahjasuklaa on kuitenkin vahvaa tummaa suklaata eli väkevämmän makuista kuin tumma leivontasuklaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan