Mihin käyttöön leivänpaahtimen täysi teho on tarkoitettu?
Kommentit (14)
Ehkä sinne voi tuupata jäisen leivän. En ole kyllä kokeillut.
Paahtis kirjoitti:
Minun leivänpaahtimessani on vain yksi teho ja paahtoaste valitaan ajan perusteella.
Oletko käyttänyt pisintä aikaa? Mihin?
Ap
MUlla on asteikko 1-6 ja mun makuun oikea paahtis tulee vitosella. Mihin niitä 1-3 käytetään?
Mulla on niin tehoton paahdin, että täydellä teholla saa juuri parhaan paahdon. Jos perään laittaa heti toiset leivät, niin ne kyllä sit jo kärähtää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinne voi tuupata jäisen leivän. En ole kyllä kokeillut.
Mahtaako edes sulaa sisältä? Minusta tuntuu, että sen asetuksen käyttö oikeassa elämässä on 98-prosenttisesti vahinko, jolloin leivästä tulee vain palovaroittimen huudattaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
MUlla on asteikko 1-6 ja mun makuun oikea paahtis tulee vitosella. Mihin niitä 1-3 käytetään?
Härreguud! Mulla tulee jo 3/6 hieman liian tummaa toisella paahdolla, kun paahdin on lämmennyt.
Ap
Normaalisti paahdan leivän 3-4-asteella. Kutosastetta käytän pinaattilättyihin, lihapiirakoihin ja karjalanpiirakoihin.
Asteikolla 1-6 tulee astuksella 2+ vaaleasta leivästä päältä rapea ja sisältä vielä mehevä mutta lämmin. Ruisleipäsiivu lämpiää sillä juuri uunista otetun kaltaiseksi. Kuutosella tuloksena on grillihiili.
Mä paahdan aina kaiken sillä täydellä teholla.
Vierailija kirjoitti:
Mä paahdan aina kaiken sillä täydellä teholla.
Once you go black, you never go back.
Minun leivänpaahtimessani on vain yksi teho ja paahtoaste valitaan ajan perusteella.