Miehet. Kertooko se yhtään mistään, jos pidät kovasti huolta jostakin naisesta?
Jos toistuvasti huolehdit erityisen paljon naisesta, joka on kaverisi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo kohtelu pahaltakaan tunnu. Ap
Entä poikaystäväsi mielestä? Tai tämän heilasi tyttöystävän mielestä?
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan niin. Mutta jos sä itsekin tiedostat, että sen takana on muuta kuin kaverillisuutta ja myös haikailet enemmän kuin ystävyyden perään, niin älä sitten voivottele jälkikäteen, ettet voinut mitään tunteillesi. "Se vain tapahtui-" Höpöhöpö. Nythän on hyvä paikka vielä perääntyä, ennen kuin tilanne alkaa kehittymään. Mutta selvästi et sitä halua, vaan jatkat tuota, koska se tuntuu susta hyvältä. Tiedät, että se voi johtaa pettämiseen ja ajatuksen tasolla leikitteletkin sillä. Eli tämä on sulta ihan tietoinen valinta. Haluat jatkaa toimimista noiden tunteiden mukaan sen sijaan, että perääntyisit tilanteesta, koska haluat pysyä uskollisena ja luottamuksen arvoisena kumppanina.
Ymmärtäisin, jos hän ihan tosissaan olisi tehnyt jotain aloitetta. Hän ei esimerkiksi viestittele kanssani. Hän ei käpälöi. Ottaa kyllä kainaloon, mutta ihan rohkeasti muiden nähden ja voi tehdä näin muillekin.
Ikinä ei humalassakaan ole yrittänyt mitään ihmeempää.
Aloitus koskeekin nyt lähinnä sitä, onko tuollaisen käytöksen takana välttämättä mitään ihmeellistä ja kuten täälläkin sanottiin niin ei välttämättä ole.
Se mitä sillä tiedolla teen, ei oikeastaan kuulu tänne.
Joten kysyn edelleen miehiltä, että onko nuo kaverilta normaaleja huomionosoituksia?
Ap
Huomiohuo*A saa kyllä huomiota, jos niin haluaa, kyllä miehet anteliaan naisen aina huomaavat.
Kuulostaa p..illun kalastelulta ja sitä se onkin
Lämmittää sivup.lluksi. Johan se on kerrottu.
No kaverini tuskin tarvitsee mitään sivup.llua. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se olisi minulta ainakin merkki rakastumisesta tai vähintään ihastumisesta.
Vähän OT, mutta olen myös huomannut että naiset keskimäärin ovat rakastuneet hitaammin ja jos olen alkanut liian aikaisin huolehtimaan, olen päätynyt nopeasti friendzonelle. Ehkä se tuntuu naisista ahdistavalta jos tämä tapahtuu ennen kuin on tunteita pelissä sielläkin puolella. Siis stalkkaajakäytökseltä.
Miehille ilmainen vinkki: ei pidä hoppuilla.
Mulla alkaa ihan hirveästi ahdistaa, jos mies on liian innokas heti alussa. Vasta lopetin tapailin vaikka mies muuten oli oikein mukava.