Voisitteko seurustella miehen kanssa, jolla on ällöttävät ruokatavat?
Eli siis syö epäsiististi: kastikkeet välillä pitkin suuta, ahmii ja hotkii, salaatinlehti roikkuu puoliksi suusta, ei osaa pitää haarukkaa ja veistä järkevän näköisesti, pyyhkii liat käteen. Hampurilaista syödessään näyttää oksettavalta, tulee mielikuva vain siitä miten ahmisi ja nuolisi pillua... :D
Lisäksi syön päivän aikana varmaan kolme kertaa enemmän kuin hän. Ja olen normaalipainoinen., hän taas alipainoinen ja rakenteeltaan hintelä.
Olenko pinnallinen kun tällainen vain kuvottaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, itse en katselisi ämmää, joka kirjoittelee kaiken seurutelukumppanistaan paskapalstalle.
Missä olen sanonut, että seurustelen? :D Otsikko tarkoittaa tällaista ihan yleisellä tasolla. En edes varsinaisesti tapaile kyseistä tyyppiä.
- ap
Eli tarkoituksenasi oli vain lietsoa miesvihaa, maalaamalla mielikuvia sikamaisista miehistä.
Eipä yllätä tämäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, itse en katselisi ämmää, joka kirjoittelee kaiken seurutelukumppanistaan paskapalstalle.
Missä olen sanonut, että seurustelen? :D Otsikko tarkoittaa tällaista ihan yleisellä tasolla. En edes varsinaisesti tapaile kyseistä tyyppiä.
- ap
Eli tarkoituksenasi oli vain lietsoa miesvihaa, maalaamalla mielikuvia sikamaisista miehistä.
Eipä yllätä tämäkään
t: Ammatti uhriutuja
En voisi. Heräisi epäilykset, että millä muillakin tavoilla on sosiaalisesti vajaa jos noin näkyvä ja selvä esimerkki löytyy. Ei sitten kiinnostaisi ottaa selvää.
En seurustelisi. Mies, johon olisin ihastunut, ei voi olla lähtökohtaisesti mistään kohtaa ällöttävä. Suhteella ei olisi tulevaisuutta.