Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi musta on tullut hidas?

köntys
16.01.2018 |

En ymmärrä yhtään, miksi en saa vauhtia hommiin. Vuosi sitten olin vielä vauhdikas, myös työkavereiden mielestä. Nyt uusi työpaikka ja en millään saa vauhtia päälle. Olo on ihan vetämätön, fiilis täysi paska. En mä oikeasti ole hidas liikkeissä. Mitä ihmettä tämä voi olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uupumus ? masennus ?

Minulla muutokset elämässä ,vaikka ne olisivat positiivisia, ovat väsyttäviä. Uuteen tilanteeseen tottuminen vaatii aikansa. Voihan kyse olla jostain fyysisestä vaivastakin, lääkäriin ?

Vierailija
2/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut pilvi maistua ap:lle! Kaikki pössyttelijät ketkä tunnen on hitaita ja saamattomia kun laiskiaiset, ei ne ennen ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tilin Finelin ruokapäiväkirjaan ja havahduin siihen, etten saa laisinkaan jodia tai magnesiumia päivittäisistä syömisistäni. Olen vetänyt dieettini liian suolattomaksi ja se ei ole hyvä koska en saa sitten jodiakaan.

Vierailija
4/5 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sanot, että liikkeiltäsi et ole hidastunut, niin päättelen hidastumisesi olevan kognitiivista eli koskevan ajattelua, aisti-informaation prosessointia, siirtymistä tehtävästä toiseen ja uuteen orientoitumista, keskittymistä?

Tai jos se ei koske kognitiotakaan, niin onko vielä jokin muu osa-alue, jossa hidastumisesi ilmenee?

Ehkä (kognitiivisen) hidastumisen syy on juuri uudessa työssäsi, kun se on ilmaantunut samoihin aikoihin sen kanssa? Onko työ sinusta mielekästä ja merkityksellistä? Onko työyhteisössä mukava olla? Koetko että tiedät mitä pitää tehdä?

Pelkästään työpaikan uutuushan saattaa vaikuttaa kognitiiviseen suoriutumiseen, ja siihen auttaa paikan tuleminen tutuksi.

Vierailija
5/5 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein tilin Finelin ruokapäiväkirjaan ja havahduin siihen, etten saa laisinkaan jodia tai magnesiumia päivittäisistä syömisistäni. Olen vetänyt dieettini liian suolattomaksi ja se ei ole hyvä koska en saa sitten jodiakaan.

Inhoan tätä suolan mollausta. Mulla on alhainen verenpaine, ja välillä mun kroppa suorastaan huutaa suolaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme