Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa koko ajan kahvin juonnista sun muusta

Vierailija
16.01.2018 |

Lopetin viime vuoden loppupuolella tupakoinnin. Tilalle tuli napostelu jolla saan ajatukset pois tupakista. No tästä mies jaksaa koko ajan huomautella. Joo, ei tässä vaarana ole lihoaminen ja sitä paitsi mies on vihoviimeinen kommentoimaan mitään (hänelle on viimeisen seitsemän vuoden aikana tullut liki 30kg painoa).

Alkuvuodesta lopetin myös alkoholin juomisen (ja kyllä, olen alkoholisti). Päivän mittaan tulee nykyään juotua tosi paljon kahvia. Tästä alkoi myös huomauttelu. Kuulemma menee tosi paljon rahaa mun naposteluihin ja kahviin (jotka muuten maksan ihan itse). Tiuskaisin edellispäivänä että selvä, aloitan sitten uudelleen tupakoinnin ja juomisen niin ei tarvitse nalkuttaa ja valittaa koko aikaa.

Mikä ihme tuota ukkoa vaivaa? Luulisi että on tyytyväinen kun lopetin niin alkoholin juomisen kuin tupakoinninkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/4 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lohduttaako tämä, mutta kun mun mies on juomatta, niin aina jaksaa yllättää, että se on helvetin ärsyttävä myös selvin päin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi haluavan lytätä sinua, koska olet onnistunut jossain. Itsetunto-ongelmista kärsivä puoliso tekee usein toisen elämän turhan raskaaksi ja niitä on hankala saada korjattua ilman terapioita. Kehotan harkitsemaan jatkoa tuon kanssa.

Vierailija
4/4 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ukon röllimahaa vaan v-tuttaa, kun itse on niin laiska ja saamaton.

Ei voi luopua itse mistään. Olet malka hänen silmässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä