Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron teille rehellisesti millainen olen katsotaan kelpaanko kenellekkään enää t. Mies20

Vierailija
16.01.2018 |

Lapsuuteni eli käyhyydessä.
Vanhemmat työttömiä..
Äiti sairauden takia ja isää ei vain nappaa työt..

Vanhemmilla on myös mt ongelmia ja näin lapsuudessani perheväkivaltaa..

Kärsin ahdistuneisuusiriöstä ja sain sen takia vapautuksen armeijasta.

Olen käynyt vain amiksen (3v)
Nyt töissä ja palkka alle 2000 euroa ja asun vuokralla..
Olen myös yksinäinen enkä oikein tule kovinkaan hyvin toimeen ikäisteni poikien kanssa..

Olen lyhyt ja pienikokoinen( n. 170cm/60kg)

Kropaltani siro..

Vapaa - ajalla harrastan pyöräilyä ja kävelyä sekä nautin lunnossa olosta ja tykkään sekä keskisuomen maaseudusta, että merellä olosta..

Pudän myös matkustelusta, mutta rajaa ei ole..

Hyviä puoliani ovat, että olen herkkä, luonteeltani iloinen ja elämän haluinen..
Monet myös saneet söpöksi.. mulla on suuret siniset silmät ja olen aika vaalea..

Mahdanko kelvata kenellekkään naiselle?
Usein saan naisilta kiinnostuneita vilkuiluja, mutta en tiedä mitä ajattelisivat jos tietäisivät minusta kaiken?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan mulle. Sori!

Miksi ottaisin tuollaisen kaikin tavoin vajaa ihmisen jos voin samantien valita normaalin lapsuuden eläneen henkisesti terveen, miehen kokoisen ja kunnon taustoista tulevan miehen :D.

Ikävä totuus, että se päihittää sut mennen tullen ap

T. N21

Vierailija
2/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit kyllä minulle. Tuleppa joskus vaikka mökkeilemään kanssani, puetaan sinut nätteihin naisellisiin vaatteisiin ja saat olla morsiameni ja rakastajattareni koko kiihkeän viikonlopun ajan.

T: Karhumies 55v

Vierailija
4/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti kelpaat jollekin. Älä välitä aiemmasta ilkeästä kommentista. Olen pahoillani ikävistä kokemuksistasi. Saatko/koetko tarvitsevasi mitään apua niiden läpikäymiseen?

Vierailija
5/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus jätkältä vaikutat. Etsi joku nainen vaikka pyöräilyharrastuksen kautta.

Vierailija
6/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan poika, olet juuri päässyt teinivuosista ja olet vasta nyt aikuisen elämäsi alussa. Taustallesi et voi mitään, mutta voit ottaa opiksesi vanhempiesi virheistä. Jos ahdistuneisuus vaivaa vieläkin, olet varmaan saanut siihen apua. Pahin, mitä voi tulevaisuuden kannalta tehdä, on helpottaa sitä alkoholilla.

Aloituksen perusteella sinulla on elämä ihan reilassa. Osa ikäisistäsi on vielä henkisesti teinejä, joten ei ihme, että tunnu omalta. Minä en näe mitään, mikset löytäisi itsellesi elämänkumppania. Se on taas usein tuuripeliä eikä kenenkään syytä. Oikeasti sinä olet vielä hirveän nuori. Tsemppiä.

Vierailija
7/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan mulle. Sori!

Miksi ottaisin tuollaisen kaikin tavoin vajaa ihmisen jos voin samantien valita normaalin lapsuuden eläneen henkisesti terveen, miehen kokoisen ja kunnon taustoista tulevan miehen :D.

Ikävä totuus, että se päihittää sut mennen tullen ap

T. N21

Itsekään et vaikuta kovin tasapainoiselta, saatika mukavalta henkilöltä. Ei jatkoon!

Ap puolestaan kuulostaa rehelliseltä ja mukavalta tyypiltä. Ei taustoilla ole merkitystä, vaan asenteellä, jolla jatkaa elämässä eteenpäin. Kelpaat varmasti vaikka kuinka monelle! <3

Vierailija
8/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka herkkyytesi suojelua. Olet nähnyt lähipiirissäsi riippuvuusongelmien aiheuttamia haittoja. Pysy erossa tupakasta, alkoholista ja huumeista yms riippuvuuksista, niin kelpaat ilman ongelmia. Sinua voidaan jopa ihailla, jos kerrot taustastasi ja silti olet löytänyt hyvän suunnan omalle elämällesi. Olet ihan normaalimittainen ja painoinen, paitsi tietenkään kaikki naiset eivät pidä, mutta eikö sinulle voisi riittää yksi nainen, joka pitää? Muista pestä hampaat aamuin illoin ja laittaa hyvää terveellistä ja monipuolista ruokaa! Jos et jotain hallitse, niin opettele!

Vierailija
9/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset katsovat millainen SINÄ OLET! ei sukusi tai ystäviesi luonnetta tai käytöstä!

Et todellakaan vaikuta mitenkään huonolta yksilöltä valitettavasti vanhempasi ovat mitä ovat mutta se ei ole sinun syysi.

Käyt töissä ja vaikutat hyvältä ihmiseltä eli miksi et kelpaisi ?

Vierailija
10/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku yksityiskohta: kun kirjoitat, älä lopeta lausetta kahteen pisteeseen.. 

Minä en jatkaisi kirjoittelua miehen kanssa, joka tekee noin. Joskus asiat on pienestä kiinni, ja kannattaa kiinnittää huomiota yksityiskohtiin.

Vierailija
11/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pienikokoinen noin muutenkin ?

Vierailija
12/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä oot 4v vanhempi kuin mun esikoinen, joten ihan siitä syystä et kelpaa. Se, mitä sun vanhemmat on tai ovat olleet, eivät saa vaikuttaa sun elämään enää. Sulla on koulutus, ammatti ja työpaikka, joten olet jo nyt pidemmällä elämässäsi kuin vanhempasi. Asumismuoto sun ikäisillä on varmaan 100% vuokra-asunto, joten siinä et eroa muista ikäisistäsi mitenkään. Hoidathan ahdistuneisuuttasi ammattilaisen kanssa? Et ole mitenkään järjettömän pienikokoinen, 170cm on ihan hyvä pituus miehelle ja painoa tulee lisää vuosien saatossa halusi tai ei, älä sitä pelkää:) Nyt etsimään samoista asioista (liikunta, ulkoilu, luonto) kiinnostuneita naisia IRL, pois kotoa koneen äärestä ja ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA kysele tällä palstalla enää mitään, siitä ei tule kuin itselle paha  mieli!

Vierailija
13/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vanhempasi eivät määritä sinua.

Se, että olet 20 -vuotiaana töissä ja ammattitukinnon suorittanut, tarkoittaa että pystyt ottamaan vastuuta itsestäsi, mikä taitaa olla paremmin kuin aika moni tuon ikäinen.

170 cm ei ehkä ole pitkä, mutta ei lyhytkään. 

Eli muuta ongelmaa ei taida olla kuin ehkä itseluottamus, mikä taitaa olla ihan normaalia sekin :)

Vierailija
14/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just passeli olet. Herkät ja luonnosta pitävät miehet ovat saantasaaliissa.

Vierailija
15/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat oikein kelpo kaverilta ja aivan varmasti löydät itsellesi naisen. Niin kuin joku tuolla jo kirjoitti, kun sinulla on koulutus, työpaikka ja ammatti, olet nyt jo pärjännyt elämässä oikein hyvin. Olet vielä hirveän nuori, massaa tosiaan tulee vaikket haluaisikaan, ja itseluottamus tulee kasvamaan vuosien mittaan. Tärkeintä parin etsimisessä on nyt se, ettet missään tapauksessa rupea kuuntelemaan esim. täällä päivystävien ikisinkkumiesten katkeraa ja todellisuudesta vieraantunutta puhetta naisista. Sillä lailla sulta jää se parisuhde löytymättä, kun myrkytät mielesi noilla ja kuuntelet iskuvinkkejä miehiltä jotka eivät ole vielä koskaan elämässään onnistuneet iskemään naista. Yritä elää mahdollisimman täyttä elämää, yritä tehdä itsestäsi hyödyllinen, mene mukaan vaikka johonkin urheilu- tai erätouhuun jos sellainen yhtään kiinnoistaa. Jossain vaiheessa se nainen tulee vastaan, kun elät normaalia elämää etkä jumita pelaamaan ja vihaamaan naisia netissä. 

Vierailija
16/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka herkkyytesi suojelua. Olet nähnyt lähipiirissäsi riippuvuusongelmien aiheuttamia haittoja. Pysy erossa tupakasta, alkoholista ja huumeista yms riippuvuuksista, niin kelpaat ilman ongelmia. Sinua voidaan jopa ihailla, jos kerrot taustastasi ja silti olet löytänyt hyvän suunnan omalle elämällesi. Olet ihan normaalimittainen ja painoinen, paitsi tietenkään kaikki naiset eivät pidä, mutta eikö sinulle voisi riittää yksi nainen, joka pitää? Muista pestä hampaat aamuin illoin ja laittaa hyvää terveellistä ja monipuolista ruokaa! Jos et jotain hallitse, niin opettele!

Nämä ovat muuten hyviä neuvoja.

Muutamia juttuja, joita harvoin mainitaan:

Yksi juttu, joka joiltakin nuorilta miehiltä unohtuu hygienia/kodinhoitohommissa on se, että säännöllisen hiustenpesun lisäksi huolehditaan hyvin lakanoiden ja tyynyliinojen puhtaudesta sekä käytettävän tyynyn puhtaudesta siellä tyynyliinan alla... likaisen päänahan haju ja sellainen pinttynyt rasvaisuus noissa tekstiileissä yksi todella paha turn off.

Ja jostain syystä juttu, jota on kauhean vaikea sanoa jollekin. Vähän niin kuin on hankala kertoa vaikka työkaverille, että sen henki haisee, u know?

Varovaisten, hieman ujojen ja kokemattomien miesten helmasynti suhteen alussa on vääränlainen ripustautuminen. Naiselle tulee osoittaa tykkäämistään, kyllä, mutta jos viesti on epätoivoinen: ”olet parasta mitä voin kuvitella, mikään muu ei ole mitään, olet ainoa asia, jonka vuoksi elän” niin se kauhistuttaa, syystäkin.

Historiasi ei ole este millekään. Sun täytyy käsitellä sitä, ymmärtää itseäsi... mutta varmaan useimmilla tuntemillani ihmisillä on jollain tapaa traumaattinen tausta. Oleellista on, miten osaat itse olla omissa ihmissuhteissasi.

Onnea matkaan!

N41

Vierailija
17/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet tuollaista keski-ikäisiltä miesvihaisilta mammoilta?

Vierailija
18/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko runon vai miksi teet rivinvaihdon jokaisen virkkeen jälkeen?

Ihan vakavasti: Älä tuhlaa elämääsi vauvalehden palstalla. Menneisyyden voit jättää taakse, sen ei tarvitse määrittää sinua, mutta yksinäisyys ja se, että notkut tällaisella palstalla, ei enteile hyvää.

Ala kehittää vuorovaikutustaitojasi, tutustu ihmisiin, hanki yhteisöllisiä harrastuksia, innostu jostain oli se sitten vaikka postimerkkeily tai base jump, pääasia, että löydät itsellesi intohimon. Tutustu sitä kautta myös ikäisiisi naisiin.

Nettideittailu ei ole sinun juttusi, sen voin sanoa jo tuon tekstisi perusteella.

Vierailija
19/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ole ylpeä itsestäsi. Kaikillä on menneisyys, johon ei ole voinut itse vaikuttaa. Vain tulevaisuuteen voi! Pidä kiinni omasta herkkyydestäsi ja muista hyvistä piirteistäsi ja älä ainakaan muuta omaa itseäsi toisten sanomisten takia. Työpaikka on iso + Sinulle sopisi nainen joka on urheilullinen ja herkkä niinkuin itsekin. Tsemppiä jatkoon! Kyllä varmasti löydät vielä rakkauden. Olet vasta nuori.

Vierailija
20/49 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet tuollaista keski-ikäisiltä miesvihaisilta mammoilta?

Täällä on paljon miehiä rakastavia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi