Kuinka propuista eroon?
Aamuin illoin pesen hampaat ja lankaan. Suuvettä en käytä kun hammaslääkäri sanoi että se on turhaa.
Nyt välillä tulee proppuja ja niin sitkeässä ovat että ei saa topsilla irrotettua.. Onko jtn niksejä millä nuo kamaluudet saa pois?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
risaleikkauksella, en ikinä muista kummat risat ne pitää leikata
Ei auta nielurisaleikkaus välttämättä. Minulla on poistettu nielurisat lapsena, mutta silti proppuja kertyy.
Olen kouluttanut kieleni ottamaan niitä pois.
Sinun kannattaa kokeilla "suuvettä" (ei kaupan vaan apteekin tuotetta, jonka nimeä en nyt valitettavasti muista =o( ). Osta pari ylimääräistä hammasharjaa, joista toisessa paksu pyöreä pää, jolla (hyvin puhdistettuna) painat noita "proppupusseja" tyhjäksi. Tuo nyt käyttämäsi "topsi" on vähän turhan heiveröinen ja lyhyt siihen hommaan. Toisella harjalla harjailet kieltäsi, jos siinä on "peitettä".
Nielurisaleikkaus. Siihen loppuu proppuilu.
Vierailija kirjoitti:
Nielurisaleikkaus. Siihen loppuu proppuilu.
Ei välttämättä, suurimmalle osalle auttaa, mutta ei varmuudella poista ongelmaa. Minulla ei ole nielurisoja, mutta proppuja kyllä on. Mutta ongelma varmasti olisi pahempi, jos leikkausta ei olisi tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta nielurisaleikkaus välttämättä. Minulla on poistettu nielurisat lapsena, mutta silti proppuja kertyy.
Mihin ne muuten silloin tulevat? En oo nähnyt nielurisaleikattua kurkkuvärkkiä, enkä osaa kuvitella.
Itsellä ison persikankiven kokoiset ja näköiset nielurisat. Pysyvät puhtaana, kun en mässää sokeria ja vehnää.
Mun risat ovat oikeasti valtavat, ”ohhoh” on kuultu useammalta hoitsulla ja lekurilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kouluttanut kieleni ottamaan niitä pois.
Miten kielellä otetaan sulakkeita irti???