Jäänkö kotiin vai seuraanko tunteita?
Onko kohtalotovereita? Olen yrittänyt miettiä pääni puhki että mitä teen...
Eli olen naimisissa ja meillä on yhteinen 11 vuotias lapsi. Ollaan oltu hyvinkin yli kymmenen vuotta kimpassa. Kaikki meillä on nyt yhteistä, talot autot jne... meidän suhteessa ei ole ikinä ollut mitään häikkää. Pidetään hauskaa yhdessä jne.
Sellaista... tasaista arkea....
Tapasin erään tutun joka sitten kolahti parin viikon keskustelun jälkeen. Kolahti oikeasti. Ollaan pari kertaa tavattukin, mutta pusua vakavempaa ei ole tapahtunut.
Huomasin sitten itsekin että kotona ollut tasaista harmaata arkea, ja näitä viimeaikojen perhosia ei ole ollut pitkään aikaan (puhun vuosista), ennen tätä tuttuani.
Nyt en sitten tiedä, kuuntelenko järkeäni ja valitsen tämän kodin... vai seuraanko tunteitani ja olisin taas onnellinen.
Kommentit (10)
Kaksi viikkoa, etkä muistakaan koko juttua! Eli unohda nyt toi tyyppi, poista numero ja Facebook tai missä nyt viestittekin.
Oot ihastunut niihin perhosiin, et ihmiseen. Lopeta, kun vielä ehdit ja järjestä perhoset kotiin.
Luin otsikon "jäänkö kotiin vai seuraanko luteita". Siihen olisi mielipide, oikeastaan sama kuin kysymykseesi. Jää kotiin, ihastumisen tunteet estää tunteitasi kotona ja vieraannuttaa. Lopeta yhteydenpito, ja kotielämä tuntuu taas paremmalta.
En lähtis perhosten perässä. Niitä tulee ja menee.
Itse laittaisin lapsen omien haihatusten edelle ihan joka kerta.
Noita tulee ja menee eikä jokaisen ihastuksen kelkkaan pidä lähteä.
Vaikutat aika pinnalliselta. Lapsn tunne-elämästä et ainakaan varmaan tajua eniveis mitään. Aivan sama miten teet lapsen kannalta. Mahtuisiko hän uuteen rakkauteesi? Tai niin no sinun mielestäsi tietenkin mahtuu, sohvatyynyn viereen koristeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Luin otsikon "jäänkö kotiin vai seuraanko luteita". Siihen olisi mielipide, oikeastaan sama kuin kysymykseesi. Jää kotiin, ihastumisen tunteet estää tunteitasi kotona ja vieraannuttaa. Lopeta yhteydenpito, ja kotielämä tuntuu taas paremmalta.
Millä logiikalla 😂
Perhoset on AINA hyvin lyhytikäisiä ja mistä tiedät, ettäei tämä kokemasi lepattava yksilö ole koiperhonen? Eli syö reikiä käyttökelpoiseen ja toimivaan jättäen jälkeensä vain harmitusta.
Kohta olet taas etsimässä uutta kumppania kun ihastus laantuu. Perhoset ei todellakaan ole tae yhteensopivuudesta tai yhteisestä tulevaisuudesta.