Mistä löydän onnellisia, tasapainoisia ja rauhallisia ihmisiä?
Kommentit (15)
Minä olen sellainen.
Missä tavataan?
Jos itse olet sellainen, niin löydät samanlaisia. Onnelliset ja tasapainoiset ihmiset eivät jaksa kauan katsoa mitään hötkyileviä, tasapainottomia ja surullisia ihmisiä. Eivät he ole mitään parantajia.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sellaisia ihmisiä elämääni.
Minäkin olen tällainen kunnes pms koittaa ja minusta tulee raivohullu, vainoharhainen skitso.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olet sellainen, niin löydät samanlaisia. Onnelliset ja tasapainoiset ihmiset eivät jaksa kauan katsoa mitään hötkyileviä, tasapainottomia ja surullisia ihmisiä. Eivät he ole mitään parantajia.
Miten sellaiseksi sitten tullaan?
Vierailija kirjoitti:
et ainakaan tältä palstalta
Totta. Vaikka kuinka kiltisti yrittäisi esimerkiksi kysyä jotain, kohta on joku palstailija nälvimässä ja saa heti seuraansa hengenheimolaisia. Usein en edes tajua, mikä idea on osallistua keskusteluun täällä, jos haluaa vain pahoittaa toisten mielen. Olisihan netissä paljon muutakin sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi asiaa: hyväksy, että et voi saada kaikkea haluamaasi, ja opettele nauttimaan asioista, jotka elämässäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi asiaa: hyväksy, että et voi saada kaikkea haluamaasi, ja opettele nauttimaan asioista, jotka elämässäsi on.
Entä jos kaikki haluamani on siinä mittakaavassa että se on mahdollista?
Aktiivisissa joogaajissa löytyy ja esim. aktiiviset aikidon harrastajat. Hihhuleista pysy kaukana.
Tulitko nyt ihan oikeaan paikkaan etsimään? Joskus tuntuu, että mielisairaalassa olisi rauhallisempi meno.
Buddhistit ovat yleensä tosi levollisia. En sitten tiedä onko se tässä maailmassa se luonnollisin olotila, mutta sisäinen rauha ja sitoutuminen omien arvojen mukaiseen elämään (vaikka se vaatisi vähän vaivannäköä) varmasti lisää onnellisuutta. Itse olen vähän sähäkämpi luonne, niin aina jaksan hämmästyä miten mellow jotkut meditoijat voivat oikeasti olla.
Ota minut.