Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sanonut suoraan, mitä ajattelee

Vierailija
15.01.2018 |

Olen jotenkin loukkaantunut. Selitys oli jotenkin se, että jos mä vielä vaikka muutun. Eli odotti sitä. No voih vvvv.... Enköhän mä ois jo muuttunut, jos se ois ollut mahdollista, kun olin nimenomaan tuskaillut, että olen varmaan ihan hirveä ja inhottava. Niiin se kpää luulee, että varmaan siis ihan vain lasken kymmeneen, ja sit muutun?
Ois ollut helpompaa ITSE vetää omat johtopäätökset tilanteesta, jos mies ois sanonut suoraan, mitä oikeasti ajattelee, eikä suoltanut päin naamaa jotain feikkipaskaa. Eli kuulemma kiusasin "heitä", häntä ja lapsia, vaikka todellakin mua vitutti vain mies, ja se, mitä mä sain kuulla, oli täysin jotain aivan muuta, IKINÄ ei sanonut (syyttänyt) mua mistään. Koska odotti, että mä muuuutun. Ttttu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, eikä tuosta saa mitään tolkkua. Oletko psykoosissa?

Vierailija
2/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta, eikä tuosta saa mitään tolkkua. Oletko psykoosissa?

En ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tietyssä vaiheessa suhdetta olisi syytä olla suora, silläkin "uhalla", että suhde loppuu.

ap

Vierailija
4/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora puhe on kumppanin arvostamista. Jos toinen varsinkin pyytää toista sanomaan mitä ajattelee. On todella epäkohteliasta valtataistella tavallaan silloin ja pitää asiat itsellään, jolloin toinen luulee, että kaikki on ok.

ap

Vierailija
5/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on suoraan puhumisen mestari. Parista lauseesta selviää missä mennään.

Vierailija
6/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen päivä narskulla tänään.

Vierailija
7/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies sanoi vasta nyt, kun olen jo muuttanut pois kotoa, että kuulemma kiusasin heitä! Häntä ja lapsia! Eli siis, että pahoinvointini tuntui hänestä siltä. No, en voinut tietää sitä. Joten mitä oisin voinut tehdä?

ap

Vierailija
8/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nyt mies tarkensi, että se tuntui siltä vasta nyt jälkikäteen. Ei silloin kun asuin kotona. No jjjust. Kiva, kun oletin, että mies tiesi, mille mun pahoinvointini hänestä tuntuu. Mutta ei sitä aina sitten tiedä. Enpä tajunnut itsekään pahoinvoivani. Ajattelin vain, että olen äreä ja masentunut. Samoja asioitahan ne ovat, mutta jos ei tajua voivansa pahoin, joutuu ikään kuin syyttämään itseään kaikesta.

Vierailija
9/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että äitihullun tämän päivän pölinät! Yritä pärjäillä, jaxuhalit.

Vierailija
10/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene kenellekään epäselvää, miksi mies lähti.

Vierailija
11/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että äitihullun tämän päivän pölinät! Yritä pärjäillä, jaxuhalit.

Koitetaan.

ap

Vierailija
12/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liene kenellekään epäselvää, miksi mies lähti.

Ei mies lähtenyt.

ap

Vierailija
13/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän sulle ollaan tällä palstalla toitotettu iät ja ajat. Että lakkaa kiusaamasta miestäsi ja lapsiasi. Otitko neuvoja vastaaan? Et. Jatkoit oman paskasi paasaamista satojen aloitusten ja sivujen verran.

Vierailija
14/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän sulle ollaan tällä palstalla toitotettu iät ja ajat. Että lakkaa kiusaamasta miestäsi ja lapsiasi. Otitko neuvoja vastaaan? Et. Jatkoit oman paskasi paasaamista satojen aloitusten ja sivujen verran.

En mä heitä kiusannut. Mulla oli vain stanan paha olla. Mies ei itsekään tunnistanut, että se tuntuu kiusaamiselta. Tiesi, etten mä sitä halunnut, enkä tarkoittanut, enkä aikonut. Sanoi nytkin äsken, että ethän sä sitä halunnut, ja sanoin, että en.

ap

Vierailija
15/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villin lännen Petu täs hei nääs ja nöös.

Petu aatteli tulla kertoo teille etä nyys nääs nöös. Etää Petu tuli kertoo tiiätte. Tiiätte niis nääs nöös.

Ymmärsin apn aloituksesta noin paljon.

Vierailija
16/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi, kyllä mä sillälailla otin neuvoja vastaan, että hankin oman asunnon, jossa pahoinvointini ei kiusaa heitä. En tosin tiedä, mikä oli keskustelun/raivoamisen palstalla osuus siinä, ei nyt ainakaan 100%, mutta...

ap

Vierailija
17/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi minusta ikävää/törkeää, että mies puhui äsken lasten puolesta, että kiusasin muka heitäkin... heidän kokemuksensa on voinut olla jotain aivan muuta. Ja jokatapauksessa on törkeää lasten kuullen iskostaa sellaista mallia ja kuvaa minusta lapsille.

ap

Vierailija
18/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi minusta ikävää/törkeää, että mies puhui äsken lasten puolesta, että kiusasin muka heitäkin... heidän kokemuksensa on voinut olla jotain aivan muuta. Ja jokatapauksessa on törkeää lasten kuullen iskostaa sellaista mallia ja kuvaa minusta lapsille.

ap

Onko tämä se mies joka sylkee joka päivä olohuoneen valokuvaan ja kiillottaa kuvan pintaa nenäliinallaan kirkkaaksi?

Vierailija
19/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeiiii... ja ehkä sanoin vähän jyrkästi että törkeää puhua lapsille minusta, siis ikävää, ja mies sanoi, että meidän pitäis puhua näistä niin ettei lapset kuule ja oon samaa mieltä.

ap

Vierailija
20/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko tämä se mies joka sylkee joka päivä olohuoneen valokuvaan ja kiillottaa kuvan pintaa nenäliinallaan kirkkaaksi?

Reijo ru ru ru Runk Ruskeahalf?

Sama kaveri joka vaihtaa kalsareiden puolta lenkin jälkeen ja juoksee paskaiset kalsarit jalassa vielä yhden lenkin. Samat sukatkin on jalassa yli viikon. Reijo ru ru Runk Ruskeahalf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi