Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa edes maksullista naista!

Vierailija
15.01.2018 |

No niin.
Rekisteröidyin jokin aika sitten sivulle jossa voi tavata vastikkeellisuutta odottavia naisia. Ymmärtänette mitä tarkoitan. Noh, kukaan ei ole ottanut minuun yhteyttä sielläkään.

Tämä on elämääni :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äitiä auttamaan.

Vierailija
2/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollainen sivusto ole sellainen, että sinun pitää ottaa yhteyttä siihen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jotain korkeatasoisempia maksullisia? Heillä on aika usein ns. vakiomiehiä, jota ostavat heidän palveluksiaan pidempiaikaisesti. Lähes kaikki naiset preferoivat tuttua ennemmin kuin randomia. Myös maksulliset jos vain mahdollista.

Vierailija
4/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sinä olet se, joka ottaa yhteyttä/ tilaa palvelun. Paitsi, jos maksoit itsesi jonnekin deittisivustolle, ja luulit saavasi sillä jäsenyyshinnalla seksiä. Ne on huijausta, et saa niistä mitään.

Vierailija
5/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole sen vertaa omatoimisuutta että ottaisit itse yhteyttä johonkin maksulliseen naiseen? Ei ihme ettet ketään saa tolla menolla.

Vierailija
6/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sinä olet se, joka ottaa yhteyttä/ tilaa palvelun. Paitsi, jos maksoit itsesi jonnekin deittisivustolle, ja luulit saavasi sillä jäsenyyshinnalla seksiä. Ne on huijausta, et saa niistä mitään.

Aina miehiä koijataan haha

Keskustelevat valeprofiilien kanssa seksipalveluissa (kuten taannoinen vuoto paljasti) ja ihmettelevät kun ei panoja järjesty

Vierailija
7/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan lisää kilpailua siis jos ei asiakashankinta vielä kiinnosta arvon neitejä. Horoille aktiivimallia myös käyttöön

Kyl kilpailu on kiristynyt. Reviiritaisteluitakin on jo nähty Helsingissä. Tsekeistä ym. tulee paljon ulkomaalaisia tyttöjä, jotka tekevät Euroopan kiertuetta.

Vierailija
8/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myydä. Herkun chatissa oon useimmin, tai seksi.netin. Tosin en tuu tarjoamaan itse, kyselyitä tulee muutenkin niin hitosti :p

Vierailija
9/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pertsa et kerro niille fantasiastasi jossa olet Klingonien kuningas ja nainen venyttää kielensä päänyli ja nielaisee.

Vierailija
10/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma Pizzaonlinen kanssa. Ikinä sieltä ei oteta yhteyttä vaan aina joudun tekemään sen itse.

Vierailija
11/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuollainen sivusto ole sellainen, että sinun pitää ottaa yhteyttä siihen naiseen.

Niin kuten koko maailma muutenkin

Vierailija
12/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen ei ikinä tarjoa itseään.

Usko minua: et halua naista joka tyrkyttää itseään.

Vierailija
13/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsää maitotölkeistä ittelles seksirobotti.

Vierailija
14/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma Pizzaonlinen kanssa. Ikinä sieltä ei oteta yhteyttä vaan aina joudun tekemään sen itse.

:-DDD

Vierailija
15/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene thai-hieromoon.

Vierailija
16/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole minkäänlaista ikärasismia, käy siis vanhemmatkin naiset, niin saa kyllä ilman maksuakin. Kuulemma olleet oikein innokkaana, kertoi yksi tuttu mies, kuka harrastaa näitä juttuja. Sanoi vaan, että oli "vähän katsellut" yhdenkin ns laastaria. Oli tajunnut sen olevan siis tämmöinen vaihdevuosijuttu, heh!

Vierailija
17/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei ole minkäänlaista ikärasismia, käy siis vanhemmatkin naiset, niin saa kyllä ilman maksuakin. Kuulemma olleet oikein innokkaana, kertoi yksi tuttu mies, kuka harrastaa näitä juttuja. Sanoi vaan, että oli "vähän katsellut" yhdenkin ns laastaria. Oli tajunnut sen olevan siis tämmöinen vaihdevuosijuttu, heh!

No en usko. Suomessa on paaaljon miehiä puutteessa, jotka ovat valmiita yhtymään vaikka heinäseipääseen jos siinä on sopiva reikä. Tämän vuoksi naisten keskinäisessä 'nokkimisjärjestyksessä' alempanakin oleville naisille löytyy kyllä miesseuraa enemmän kuin huolivat.

Ainoa mikä kääntäisi asiantilan toisin päin olisi se, että miehiä olisikin äkkiä merkittävästi vähemmän kuin naisia. Silloin yksinkertaisesti miehiä ei riittäisi kaikkialle.

Vierailija
18/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa miltä tuntui minusta kun oltiin poikien reissulla Thaimaassa ja kaikkia muita baareissa thaimuijat repimässä joka suuntaan, mutta minä sain olla ihan rauhassa.

Vierailija
19/19 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZZZzzzzz................................................................................................................................................................................

Maksulliset ei itseään sinulle tyrkytä, juuri siitä syystä, että noita palveluita saattaa käyttää varatut ukkelit ja julkkikset. Ei ole hyvä maksullinen sellainen joka paljastaa salaisuuksia, tai on takertuva sekopää.

1. Tule Helsinkiin >> varaa hotellihuone >> kävele lasipalatsilta Iso-Roobertinkadulle päin>> nappaa ammattilainen mukaan. YÖLLÄ!!! (Tuut kuitenkin vinkumaan, että: "brunssin aikaan tiistaina tepastelin siellä, enkä saanu taaskaan börsää")

2. Tule Helsinkiin >> varaa hotellihuone >> soita s**work net -palvelun tysyille

3. Fleshlight

4. Salille, duuniin, hammaslääkäriin, terapiaan, vaatekauppaan ja kansalaisopiston kursseille. (läppä)

Maksullisissa on se ongelma, että saatat olla "Schrodinger's rapist". Eli vaikka he kaikki vakuuttavat, etteivät kuulu paritusrinkeihin. He saattavat silti valehdella. Ja jos sellasen kanssa hölmöilet niin rikot lakia. Ainii HIV ja muut taudit.

Forget everything i said. Huonoja neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän