Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset mahikset luulette mulla olevan luottokorttiin?

Vierailija
15.01.2018 |

Olen siis harkinnut luottokortin hakemista ja käyttäisin sitä lähinnä ns. maksuaikakorttina ja hätätilanteissa esim. koiran eläinlääkärikuluissa, koska olen tällä hetkellä tuntipalkalla töissä ja saan palkan kaksi kertaa kuussa, joka pikkusen hankaloittaa laskujen maksamista, kun isoin menoerä eli vuokra pitää tietysti aina maksaa kuun alusta ja siihen päälle on vielä aina muutamia muita laskuja sekä tietty ruuat ym pitää ostaa. Eli makselisin luottokortilla alkukuun ostokset ja sitten kuun toisesta palkasta aina luottokorttilaskun heti.

Mulla siis bruttotulot kuukausittain about 1300€, mitään maksuhäiriömerkintöjä ei ole, enkä ole koskaan tahallaan jättänyt laskuja maksamatta vaan aina tilanteen vaatiessa siirtänyt eräpäivää kuun loppupuolelle. Mietin vaan, että vaikuttaakohan se kovasti luottokortin myöntämispäätökseen, kun esim. tässä kuussa jouduin "siirtämään" yhden lainan lyhennyspäivää, eli ilmoitin pankille, että valitettavasti mulla ei ole maksupäivänä koko summaa tilillä, mutta seuraavasta palkasta sitten ottavat sen loppusumman, mikä nyt jäi uupumaan. Lisäksi mulla menee Kelaan takaisinperintänä osamaksuina asumistukea, jota oltiin maksettu mulle joskus liikaa, tätäkään en tahallisesti kyllä aiheuttanut, eli en yrittänyt huijata itselleni tukia.

Mitä siis luulette, olisikohan mulla mitään mahdollisuuksia saada luottokorttia näillä tiedoilla? Onko joku saanut samantapaisessa tilanteessa, ellei jopa huonommassakin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi visaahan jaetaan turuilla ja toreilla kaikille jotka pyytää?

Vierailija
22/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu miettimään onko mahdollisuuksia luottokorttiin niin silloin luottokortti on melko varmasti paskin mahdollinen hankinta ko. ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu miettimään onko mahdollisuuksia luottokorttiin niin silloin luottokortti on melko varmasti paskin mahdollinen hankinta ko. ihmiselle.

Tota tarvii ulkomaisiin nettikauppoihin.

Vierailija
24/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota tarvii ulkomaisiin nettikauppoihin.

Jos elää kädestä suuhun eikä selviä edes laskuistaan, niin mikä on sellaista, mitä on välttämätöntä pystyä ostamaan ulkomaisista nettikaupoista?

Vierailija
25/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan ja missään olosuhteissa ota yhtäkään luottokorttia!

Pyydä vaikkapa eläinlääkäriltä lasku, jos joudut yllättäen sellaiseen tilanteeseen.

Luottokortti "ihan varalle" on maailman huonoin idea.

Kokemusta on.

Vierailija
26/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan ja missään olosuhteissa ota yhtäkään luottokorttia!

Pyydä vaikkapa eläinlääkäriltä lasku, jos joudut yllättäen sellaiseen tilanteeseen.

Luottokortti "ihan varalle" on maailman huonoin idea.

Kokemusta on.

Eläinlääkäriltä ei saa laskua.

Muuten olen ihan samaa mieltä, mutta yksikään yksityinen eläin- tai ihmislääkäri ei hoida laskutuksella.