Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alesta ensi vuoden toppien osto, miten arvioitte koot?

Vierailija
15.01.2018 |

Ajattelin ennakoida ja ostaa ensi talven puvut alesta. Mutta en todellakaan ole noista kokonumeroista varma! Tyttö on nyt 2v9kk ja käyttää 98 senttisiä vaatteita... mahtaako 110cm olla liian iso ensi talveksi? Kenkiä ei varmaan edes kannata yrittää ostaa näin aikaisin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppeja alle kolmevuotiaalle? Miksi hän sellaisia tarvitsisi? Luulin, että puhut esimurrosikäisestä.

Vierailija
2/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppeja alle kolmevuotiaalle? Miksi hän sellaisia tarvitsisi? Luulin, että puhut esimurrosikäisestä.

Toppapuku. Tai toki tiesit sen, mutta koitit olla näppärä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen 110cm, en usko että on mitenkään järkyttävän iso ja onpahan vähän varaa kasvaa.

Meillä onneks vasta ens vuonna edessä ostokset, kun vielä menee äitiyspakkauksen toppis.

Vierailija
5/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se pn sanoa toisen lapsesta. Omasta on helppo huomata pituuskasvun kehitys ja siitä ennakoida.

Omalleni osatisin 104.

Vierailija
6/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin otsikon perusteella, että joku aikuinen miettii hihattomien paitojen eli toppien ostamista. Että pitääkö niissä olla lihomisvara vai miksei voi ostaa sitä kokoa, mitä nytkin on. Kaikkia ihmisiä ei ole ohjelmoitu tuohon mamma-lässynlääkieleen.

Vierailija
7/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin otsikon perusteella, että joku aikuinen miettii hihattomien paitojen eli toppien ostamista. Että pitääkö niissä olla lihomisvara vai miksei voi ostaa sitä kokoa, mitä nytkin on. Kaikkia ihmisiä ei ole ohjelmoitu tuohon mamma-lässynlääkieleen.

Ei tullut mieleenkään että se olisi jotain mammakieltä. Syvimmät anteeksipyynnöt niille joille aloitukseni aiheutti mielipahaa.

Itse ihmettelen miksi täällä jonkun täytyy aina tulla v*ttuilemaan vaikka pilkusta, vaikka toinen vain koittaa pyytää apua/ neuvoa.

Kiitos niille jotka viitsivät vastata, luulen että uskallan ottaa sen 110 senttisen sitten. 🙂

AP

Vierailija
8/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleenkään että se olisi jotain mammakieltä. Syvimmät anteeksipyynnöt niille joille aloitukseni aiheutti mielipahaa.

Itse ihmettelen miksi täällä jonkun täytyy aina tulla v*ttuilemaan vaikka pilkusta, vaikka toinen vain koittaa pyytää apua/ neuvoa.

Kiitos niille jotka viitsivät vastata, luulen että uskallan ottaa sen 110 senttisen sitten. 🙂

AP

Ap on aggressiivinen.

Vierailija
9/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ap on aggressiivinen.

Sekin vielä:) Luulin kanssa, että puhutaan topeista.

Vierailija
10/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ap on aggressiivinen.

Tuskin 😚

AP

Vierailija
11/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi kasvoi henkkamaukan kokojen mukaan. Eli HM:n vaatteissa on ikä ja koko. Katsoin mikä on heillä 5 vuotiaan cm koko ja ostin sen mukaan muualtakin. Toimi hyvin. Joskus vaate ei vastannut cm kokoa esim. 152cm lasketteluhousut oli käytössä 14vuotiaalla. Olin ostanut ne muistaakseni 5 luokkalaiselle. Säästöt on niin suuret, että kattaa hutiostoksenkin, jo ka vielä saa yleensä myytyä hyvin.

Vierailija
12/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vähän sitä pukua. Niissä on eroja merkeistä riippuen. Itse ottaisin 104cm. Oma lapsi on siro ja reimat reiluja.

Vierailija
13/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille muksuilleni ostan aina seuraavan koon mitä sillä hetkellä käyttää. Hyvin oon osannut arvioida. Viime kevät talvella ostetut topat on nyt käytössä. Mutta jokaisen muksut kasvaa eri tahtiin. Ostaisin sen mitä itsekkin meinasit

Vierailija
14/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapsi kasvoi henkkamaukan kokojen mukaan. Eli HM:n vaatteissa on ikä ja koko. Katsoin mikä on heillä 5 vuotiaan cm koko ja ostin sen mukaan muualtakin. Toimi hyvin. Joskus vaate ei vastannut cm kokoa esim. 152cm lasketteluhousut oli käytössä 14vuotiaalla. Olin ostanut ne muistaakseni 5 luokkalaiselle. Säästöt on niin suuret, että kattaa hutiostoksenkin, jo ka vielä saa yleensä myytyä hyvin.

No totta, saahan tuon myytyä jos ei osukkaan kohdilleen 🙂

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi