MIES HALUAA NÄHDÄ VAIN VIIKONLOPPUISIN :(
Olemme seurustelleet muutamia kuukausia ja olemme nähneet yleensä vain viikonloppuisin mikä ei ole minusta kivaa koska haluan rakkautta ja läheisyyttä enemmän.Mies on maanviljeliä ja työn ohella opiskelee toisella paikkakunnalla.Hän asuu noin. 40km päästä minusta.Kun hän pääsee koulusta,hän ajaa kotini ohi mutta ei voi tulla käymään.Vain viikonloppuisin haluaa tavata.Tulee yleensä pe tai la ja lähtee seuraavana päivänä.Hänen vanhempansa hoitavat elukat joten hänen ei tarvitse kuin koulu hoitaa. Hän on sanonut rakastavansa minua ja minä häntä mutta haluan tosiaan useammin nähdä..Ajattelisi että kun ajaa tästä ohi niin edes pariksi tunniksi tulisi mutta ei,pitää mennä kotiin.Hän on parikymppinen ja minä vähän nuorempi.
Kommentit (23)
Minä olen vt-emäntä ja opiskelen, enkä todellakaan joutaisi arki-iltoina viettämään paria tuntia kädestä pitäen. Meillä on töitä ihan jokaiselle, vaikka lypsyllä en arkisin käykään. Eli miehelläsi tai jos nyt puhuttaisiin poikaystävästä on todennäköisesti tilalla töitä iltaisin ja sitä opiskeluakin pitää suorittaa ihan kiitettävästi myös iltaisin. Siihen vielä jokin harrastus, niin maajussillakin voi olla harrastuksia, siinä loppuu kyllä tunnit kellosta. Näin minulle itselle ainakin käy.
Suosittelen oikeasti tutustumaan siihen maatalouteen ennen kuin rupeat ruusutarhoja rakentelemaan, voi olla, ettei yhtälö toimi sinun kanssa ap.
Poikaystäväsi kuulostaa vastuulliselta ja kunnolliselta mieheltä.
Tuollainen aikataulu ja pitäisi vielä viikollakin tulla kylään pariksi tunniksi. Itse en ainakaan jaksaisi. Antaa pojan käydä koulunsa rauhassa loppuun.