MIES HALUAA NÄHDÄ VAIN VIIKONLOPPUISIN :(
Olemme seurustelleet muutamia kuukausia ja olemme nähneet yleensä vain viikonloppuisin mikä ei ole minusta kivaa koska haluan rakkautta ja läheisyyttä enemmän.Mies on maanviljeliä ja työn ohella opiskelee toisella paikkakunnalla.Hän asuu noin. 40km päästä minusta.Kun hän pääsee koulusta,hän ajaa kotini ohi mutta ei voi tulla käymään.Vain viikonloppuisin haluaa tavata.Tulee yleensä pe tai la ja lähtee seuraavana päivänä.Hänen vanhempansa hoitavat elukat joten hänen ei tarvitse kuin koulu hoitaa. Hän on sanonut rakastavansa minua ja minä häntä mutta haluan tosiaan useammin nähdä..Ajattelisi että kun ajaa tästä ohi niin edes pariksi tunniksi tulisi mutta ei,pitää mennä kotiin.Hän on parikymppinen ja minä vähän nuorempi.
Kommentit (23)
Tää oli ote jostain sarjasta...mies kävi ohi mennen matkalla jonnekin ja kotona oli vaimo? Kuka muistaa mikä sarja?
Mene sinä hänen luokseen. Pyydä että ottaa mukaan koulusta palatessa ja palauttaa seuraavana aamuna kouluun mennessään.
Sinähän voit käydä hänen luonaan arkisin, kun se kerran olet sinä joka haluaa tavata useammin.
Sillä on varmaan opiskelussa ja työssä tarpeeksi hoideltavaa arkisin. Jätä nyt poikaparka rauhaan hetkeksi aikaa. Kuka haluaa tuollaisen riippakiven?
Menet sinne auttelemaan appivanhempia eläintenhoidossa, näet samalla, millainen sun mies oikeasti on.
Maanviljelijä on töissä 24/7. Ihme että ehtii nähdä edes viikonloppuisin.
Kyllä mä sen tiedän että töitä on ja liikaa. Olen itse maanviljelijän tytär että ymmärrän kyllä. ap
Ja jos se miesystävä on introvertti, niin opiskelun vastapainoksi hän tarvitsee aikaa olla yksin. Jos sä väkisin vaadit sitä aikaa itsellesi, niin hän tympääntyy sinuun ihan varmasti. Koita nyt vaan tyytyä niihin viikonloppuihin toistaiseksi. Keksi itsellesi myös mukavaa tekemistä ja harrastuksia viikolle, näe kavereita jne.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos se miesystävä on introvertti, niin opiskelun vastapainoksi hän tarvitsee aikaa olla yksin. Jos sä väkisin vaadit sitä aikaa itsellesi, niin hän tympääntyy sinuun ihan varmasti. Koita nyt vaan tyytyä niihin viikonloppuihin toistaiseksi. Keksi itsellesi myös mukavaa tekemistä ja harrastuksia viikolle, näe kavereita jne.
No kuule ei introvertitkaan noin erakkoja ole, kyllä siellä elukoiden keskellä saa ihan itekseen olla tarpeeksi. Kyllä mua vähän ihmetyttää tollanen että ohi ajetaan eikä edes pistäytyä voi. Ei vaikuta rakastuneen miehen käytökseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sen tiedän että töitä on ja liikaa. Olen itse maanviljelijän tytär että ymmärrän kyllä. ap
Ymmärrät että töitä on miehellä muutenkin liikaa, mutta silti oletat että hän ehtisi ja jaksaisi käydä arki-iltaisin sinua viihdyttämässä?
Aloittaja on alle kaksikymppinen tyttö. Ja aloittajan "mies" on kaksikymppinen poika.
Poika ei ole ihan noin intensiiviseen suhteeseen valmis eikä halukas mitä sinä toivoisit. Opiskelee ammattia ja opiskelee sitä maanviljelystä siellä kotona, joten hänellä on vielä kesken sellaisia keskeisiä kehitystehtäviä jotka menevät parinmuodostuksen edelle. Tottakai pimpsa kelpaa, nuorella miehellähän nyt seisoo yleensä aina.
Neuvon aloittajaa suhtautumaan tähän suhteeseen kevyesti. Ette ole toisillenne ne lopulliset oikeat. Kristallipallostani tämän näen, tähdet osoittavat myös näin ja kissanikin on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät että töitä on miehellä muutenkin liikaa, mutta silti oletat että hän ehtisi ja jaksaisi käydä arki-iltaisin sinua viihdyttämässä?
No ohihan se tästä ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule ei introvertitkaan noin erakkoja ole, kyllä siellä elukoiden keskellä saa ihan itekseen olla tarpeeksi. Kyllä mua vähän ihmetyttää tollanen että ohi ajetaan eikä edes pistäytyä voi. Ei vaikuta rakastuneen miehen käytökseltä.
Sanoo ekstrovertti. Mistä sä tiedät miten vähäiset muiden sosiaaliset tarpeet voivat olla? Itse olen introvertti, ja minulle viikonloppusuhde passaisi niinkuin nenä päähän. En välttämättä näe ketään muita kuin kumppaniani moneen päivään, ja vallan hyvin voisin olla ilman hänenkin seuraa useita päiviä. Voin kuvitella, että opiskelupäivän jälkeen olisin niin väsynyt ihmisten seuraan, että vaikka miten olisin rakastunut, niin lepäisin mieluummin itsekseni. Sitäpaitsi, jos mies aikoisi vaan pistäytyä, niin helposti vierailu venyisi, yöunet jäisivät lyhyiksi ja opiskelu kärsisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin introverttinä kaipaan nimenomaan sitä että saan olla yksin kotona rauhassa ja hiljaisuudessa. Vaikkapa joku koiran kanssa lenkillä käyminen ei minusta tunnu itsekseen olemiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole korttia eikä autoa. ap
Toivottavasti mies löytää pian uuden ja paremman suhteen. Omistushaluista nettifoorumeilla ruikuttajaa ei kukaan riippakiveksi halua.
Minä en ole maanviljelijä saatika että opiskelisin vielä työn ohella 40 kilometrin päässä kotoani, mutta silti mulle parin tunnin kyläily jossain arki-iltana on iso haukkaus pois sen illan muista toimista. En jaksaisi ainakaan montaa kertaa viikossa kyläillä kenenkään luona. Ihan normaali päivätyöni vie sen verran energiaa kuitenkin, että kaipaan pakollisten kotitöiden ja harrastusten vastapainoksi ihan omaa aikaa myös.
Ehkä sinä et ap osaa ajatella asiaa miehen näkökulmasta, koska ethän sinä joutuisi olemaan poissa kotoasi ja kotihommistasi sitä aikaa? Sinä voit pistää pyykkikoneen pyörimään ja laittaa ruokaa ilman että se häiritsee vierastasi, mutta hänellä on kaikki omat hommat, eläimet ja opiskelujututkin vielä tehtävänä kotonaan sitten kun sinun luotasi lähtee. Millä ajalla hän sitten vielä rentoutuisikin, jos kaikkien muiden velvollisuuksiensa lisäksi viettäisi pari tuntia sinun kyljessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ohihan se tästä ajaa.
Aloituksessa halusit kahden tunnin iltavierailuja. Se on pikkuisen eri asia kuin pelkkä ohi ajaminen...
Saat kyllä mieheltä jo nyt paljon, kun hän töiden ja opiskelun lisäksi saa irrotettua sinulle joka viikko kokonaisen illan + yön + aamun. Jos et ole miehen tilanteeseen tuon ymmärtäväisempi, niin olet haukannut liian ison palan.
Viikonlopputapaamisten lisäksi varmaankin viestittelette ja soittelette. Ja itse olen mieheni kanssa tehnyt aina sitä, että olen mennyt miehen töihin mukaan. Joddain kyntämisessä tai lietteen ajossa ehtii hyvin jutustella monta tuntia samalla, kun mies tekee töitä.
Ja mieti sitäkin, että haluatko sinä todellakin, että miehen opiskelut kärsivät sinun vuoksesi. Kun mies kerran opiskelee, niin hänellä on jokin tavoite, jonka hän haluaa opintojen avulla saavuttaa. Rakkaus on sitä, että haluaa tukea toista tavoitteissaan - ei kiukutella niistä.
Ja vaikka vanhemmat hoitavat karjan, niin varmasti maatilan tyttärenä ymmärrät, että tilalla on tuhat muuta työtä, jotka odottavat tätä nuorta miestä. Älä vähättele niitäkään.
Maaanvilljelijällä on 17 lehmää