Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lenita ei suoraselkäisesti ja rehellisesti kerro, kuka on se seksuaalista ahdistelua yrittänyt suurikokoinen viihde-elämän kukko?

Vierailija
15.01.2018 |

Nyt on some täynnä epäilyjä ja virheellisiä spekulaatioita! Lenitan tehtävä on ulostulollaan puhdistaa aiheetta likaamansa mm. Speden ja Iso D:n maineet!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei osaa nimetä, niin valehtelee mallia Kettu.

Vierailija
2/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi löytyy jo itse kysymyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei ole tarpeeksi tärkeä asia että on valmis käymään oikeutta, niin pitäkööt suunsa kiinni sitten ja avietkoot ikuisesti. Siihen asti tuo on pelkkää valetta eikä Lenita ansaitse muuta kuin halveksuntaa.

Vierailija
4/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset naiset on heikkoja. Ei kertonut Sofi Oksanen eikä kukaan muukaan

Vierailija
5/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseisen henkilön lapset ovat julkisuuden henkilöitä.

Vierailija
6/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmiset sitten spekuloivat asialla somessa? Hehän ne silloin ovat se taho, joka likaa mahdollisesti monen viattoman ihmisen maineen eikä Lenita.

Vierailija
7/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta Lenita toimii oikein. Koska hän ei nostanut syytettä aikoinaan, nyt on turha levitellä nimiä. Mutta ei se ettei nuorena kyennyt asiaan puuttumaan, estä puhumasta aiheesta yleisellä tasolla. Ja sen Lenitä tekee!

Minusta Lenita on ikäluokassaan hyvä esimerkki suoraselkäisyydestä ja rehellisyydestä, vertaapa vaikka Catherine Deneuveen, joka ensin teki törpön ulostulon ja nyt joutuu pyytelemään anteeksi.

Vierailija
8/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako niin vakavasti. Meininki oli villiä ja vapaata aikoinaan ja Lenita ei ole eilisen teeren poika. Ratsastaa jälkijättöisesti raukka metoo kampanjalla.

Vierailija
9/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmiset sitten spekuloivat asialla somessa? Hehän ne silloin ovat se taho, joka likaa mahdollisesti monen viattoman ihmisen maineen eikä Lenita.

No ei todellakaan! Jos paljastaa juuri tuon verran kertomatta kuitenkaan nimeä, mahdollisia vaihtoehtoja on ainoastaan kourallinen miehiä jotka kaikki ovat nyt epäilyksenalaisia, vaikka suurin osa heistä on täysin syyttömiä! Olisi ollut kokonaan hiljaa tai sanonut nimen!

Vierailija
10/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet esiin, niin ei jää tilaa turhille epäilyille! Vaan niinpä taisi taas mennä pupu pöksyyn, kuten muillakin #metoo huutelijoilla.

Vierailija
11/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana Reetu mieleen.

Vierailija
12/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lenita paljastanut sitä, onko tämä henkilö itse vielä elossa?

Vierailija
13/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo kuollut. Lenita tietää käytöstavat, kuolleista ei puhuta pahaa.

Vierailija
14/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita saisi hävetä kun alkaa vihjailla, kasvattaisi pallot ja kertoisi suoraan kun kerran avasi suunsa. Nyt moni mies syytösten alla aivan aiheetta, somessa kun lynkataan vailla mitään todisteita

Vierailija
15/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lenita paljastanut sitä, onko tämä henkilö itse vielä elossa?

No sehän tästä vielä puuttuisikin, että kuolleita aletaan syyllistämään! Toisaalta, ehkä hän ajattelee pärjäävänsä paremmin sana sanaa vastaan -väittelyssä, kun vastapuoli pysyy hiljaa..

Vierailija
16/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt Lenitaa suoraselkäisenä alfa-naisena, mutta nyt...

Vierailija
17/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoisesta viihdekukosta tulee mieleen Sami.H

Vierailija
18/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita on j8 niin vanha, että lähenteli jättää ovat jo haudassa

Vierailija
19/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset alkavat jahtaamaan jotain yhtä tyyppiä, kun Lenitan ja muiden tarkoitus on tuoda esiin se ilmiö? Hänhän ei syyllistä itse yhtä miestä vaan kertoo että sellaista kohtelua on kokenut usean miehen taholta eri tasoisena.

Ihmiset tarttuvat vain tuohon yhteen ainoaan tapaukseen, rupeavat jahtaamaan syyllistä, ja ellei se onnistuu rupeavat syyttämään Lenitaa joka kumminkin on ollut tässä todennäköisesti se rikoksen uhri. Mitä järkeä?

Puhukaa siitä seksuaalisesta häirinnästä, lopettakaa se nimettömien ajojahti, joka ei palvele ketään.

Vierailija
20/50 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä mulle tulee tästä Jyrki Hämäläinen mieleen??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän