Onko kolmekymppisissä naisissa paljon sellaisia
Joita ei kiinnosta enää varsinainen parisuhde miehen kanssa, mutta sellainen semitiivis panosuhde kiinnostaa? Eri osoitteet, kerran tai pari kertaa viikossa nähdään, vaihdetaan kuulumiset, tehdään ruokaa, katsotaan leffaa ja nussitaan.
Kommentit (18)
Jos kemiat muuten kohtaa, niin miksei. Seurustelusuhdetta en kaipaa missään tapauksessa, mutta panemisen lisäksi olisi kiva tehdä kavereina muitakin juttuja, vaikka käydä joskus viihteellä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kemiat muuten kohtaa, niin miksei. Seurustelusuhdetta en kaipaa missään tapauksessa, mutta panemisen lisäksi olisi kiva tehdä kavereina muitakin juttuja, vaikka käydä joskus viihteellä esimerkiksi.
Mikset?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Koska olen kiinnostunut tuollaisesta suhteesta.
-ap
Vanhemmissa voi olla enemmän. Kolmikymppiset haluaa useimmiten perheen tai ainakin parisuhteen. Oletko siis mies? Minkä ikäinen itse olet? Miksi et halua seurustella? Miten kuvaamasi tilanne eroaa seurustelusta? Oletko seurustellut aiemmin?
Seksi kelpaa ja hauskan pito mutta haluat olla muittenkin kanssa? Hieno mies. Not.
Minä ainakin tahtoisin juuri tuollaisen suhteen. En ole koskaan ollut sellaisessa parisuhteessa, missä asutaan jonkun kanssa saman katon alla. Jo pelkkä ajatuskin on todella vastenmielinen.
N29
Jokainen kolmekymppinen joka on aluks sanonut että toi on ok on myöhemmin alkanut haluta sitoutumista. jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tahtoisin juuri tuollaisen suhteen. En ole koskaan ollut sellaisessa parisuhteessa, missä asutaan jonkun kanssa saman katon alla. Jo pelkkä ajatuskin on todella vastenmielinen.
N29
Kestätkö sen että miehellä voi olla muitakin naisia?
Mulla on juurikin tuollainen suhde. Ei sitoumuksia, liian syviä tunteita eikä pettymyksiä.
Kaikista ei varmasti tämän tyyppiseen "suhteeseen" ole, mutta itselleni tähän elämän vaiheeseen parasta. Ikää 32v
Löytyy, mutta nämä harvemmin toimivat pitkässä juoksussa, koska mustasukkaisuus tulee kuvioihin. Vaihtoehtoisesti nainen on vinksahtanut päästään.
Onko sinulla tai onko ollut sellaista suhdetta? Miten se toimi?
Ei sellaisia naisia ole kuin elokuvissa.
Mulla on sellainen suhde mutta samalla pelko ja epävarmuus, milloin tämä päättyy.
Olen juuri tuollaisessa suhteessa. Toimii hyvin. Nyt oli oikein mukava viikonloppu. Leffaa, ruokaa, ulkoilua ja panoa.
Nuolin pillua lisäksi niin, että kieli on kipeä. Mutta siitä selvitään.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmissa voi olla enemmän. Kolmikymppiset haluaa useimmiten perheen tai ainakin parisuhteen. Oletko siis mies? Minkä ikäinen itse olet? Miksi et halua seurustella? Miten kuvaamasi tilanne eroaa seurustelusta? Oletko seurustellut aiemmin?
Olen 37-vuotias mies, enkä ole seurustellut aiemmin. Syynä on se, että lukion jälkeen en ole ollut ihastunut yhteenkään naiseen. Seksuaalista vetoa naisiin tunnen kyllä. Mielestäni seurustelusta ei voida edes puhua, jos ei ole tunteita.
Syy miksi en halua seurustella on se, että olen syrjäytynyt. En koe, että minulla olisi seurustelusuhteeseen mitään sellaista annettavaa, mitä nainen siitä kaipaa. Useimmiten se on sitä, että nainen kokee elämänsä olevan parempaa miehen kanssa kuin ilman ja tämä tarkoittaa käytännössä kasvavaa sosiaalista piiriä, sitä että nainen voi ylpeästi olla miehensä kanssa ihmisten ilmoilla ja parempaa elintasoa eli valoisampaa tulevaisuutta tai ihanteellisesti kaikkia yhtäaikaa.
Muita naisia en olisi samalla kiinnostunut panemaan. En ole koskaan juossut naisten perässä niin kuin miehen ilmeisesti kuuluisi, mutta täydellinen seksittömyys ja läheisyyden puute on tuntunut joka tapauksessa aina vähän kurjalta. On minulla elämäni aikana ollut kaksi naista, mutta ne jäivät lyhyiksi jutuiksi, koska he ihastuivat minuun.
-ap
Olen 29 ja naimisissa, kahden lapsen äiti. Jos jostain syystä miehen kanssa erottaisiin, juurikin tuollainen aloitusviestissä kuvailtu suhde olis varmaan kaikista paras vaihtoehto. Pitäisin lapset kokonaan pois tapailukuviosta eli voisin nähdä vain kun lapset olisivat isällään. Mulle parisuhteessa oleminen on osoittautunut hankalaksi vaikka se tietyllä tavalla tuo turvaa ja toki mieheni on mulle rakas.
Helpointa olisi juuri sellainen, että välillä vietetään vaikka muutama päivä yhdessä rennosti, läheisyyttä, seksiä ja vaikka joskus viihteellä käymistä yms. Sellaista ei liian vakavaa ja syvällistä sitoutumista kivan ihmisen kanssa, jonka tavallaan tuntee hyvin ja synkkaa.
Onko?